فروش محصولات دانش بنیان به شرکت حفاری

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه شرکت‌های ملی – حفاری و مناطق نفت‏خیز جنوب از بزرگ‌ترین مشتریان این نهاد در استان هستند، گفت: در تفاهم‏نامه پنج ساله با شرکت ملی – حفاری ۴۰ میلیارد تومان محصول دانش‏بنیان طی پنج سال گذشته به این شرکت فروخته شد.





بابک مختاری اظهار کرد: همکاری شرکت ملی مناطق نفت‏خیز جنوب و شرکت ملی – حفاری، دانشگاه جامع علمی – کاربردی و فنی‏ و حرفه‏ای موجب شد که به‌رغم کمبودهای زیرساختی، پارک علم و فناوری بتواند به‏عنوان نهادی که متولی شرکت‌های دانش‏بنیان است، هم‏سطح استان‏های برخوردار کشور، شرکت دانش‏بنیان داشته باشد و این شرکت‌ها گردش مالی خوبی به‏واسطه تولید دانش و فناوری داشته باشند.





وی افزود: شرکت‌های مناطق نفت‏خیز جنوب و ملی – حفاری در استان، دو نمونه از بزرگ‌ترین مشتریان این پارک هستند. در تفاهم‏نامه‌ای پنج‏ساله با شرکت ملی – حفاری که امسال هم تجدید شد، شرکت‌های پارک در پنج سال گذشته نزدیک به 40 میلیارد تومان به این شرکت محصول فروخته‏اند. رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: همچنین با لحاظ شرکت مناطق نفت‏خیز جنوب در یک سال گذشته، ارتباط بسیار گسترده‏ای در حوزه ساخت محصولات و مواد اولیه با این شرکت شکل گرفت.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتدانش بنیان
Comments (0)
Add Comment