فرصتی طلایی برای فعالان عرصه تاسیسات

تولد ماهنامه  الکترونیکی نوپای «مهندسی تاسیسات» گامی جدید در کنار هفته نامه کهنسال و سایت تاسیسات نیوز پرتجربه است، که نگاه و لطف شما دوستان را همواره به دنبال داشته است.
تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:اما رویکرد جدید این مجله الکتریکی با محوریتِ «آموزش»، «مقالات علمی» و «پژوهش های جدید در این عرصه» طیف جدید و وسیعی از فعالان این عرصه را به خود جذب خواهد کرد و در این میان، فرصتی است برای معرفی جدیدترین دستاوردها و آورده های صاحبان حرف و صنعت در حوزه تاسیسات و مکانیک و مهندسی. معرفی صنعت یا خلاقیتی که فقط تا کنون از آنِ «شما دوست عزیز» بوده است و «مهندسی تاسیسات» آمده است تا فرصت معرفی شدن هر چه بیشتر برای شما به دیگران را فراهم سازد.
گسترده شدن جامعه مهندسی، نیازِ محسوس به فضایی برای معرفی این بخشِ مهم در صنعت ساخت و ساز جامعه را کاملاً ضروری ساخته است، از این رو درکنار فعالیت کاملاً حرفه ای خود در «آکادمی کاشانه»، «هفته نامه تاسیسات نیوز» و «پایگاه خبری تاسیسات نیوز» با انتشار نخستین شماره از ماهنامه «مهندسی تاسیسات» سعی داریم تا با نگاه و حضور شما، نظاره گر نظام یافتن و مهندسی تر شدن هر چه بیشتر این ماهنامه باشیم تا با هم در مسیر پیشرفت و رونق این صنعت گام برداریم.
پس فراموش نکنید؛ شبکه بزرگ تاسیسات ایران زمانی استقامت و رشد و تعالی می یابد که دست در دستِ یکدیگر یاری بخش هم و خود در عرصه نظام مهندسی باشیم و مطمئن باشید که جای شما در بینِ مطالب علمی و آموزشی و فرصتهای تعامل با صاحبان این صنعت و حرفه در این مجله الکتریکی خالی است و تنها پشتگرمی ما نگاهِ گرم و مشتاق شماست…
تاسیسات نیوزمجله الکترونیکی تاسیساتمهندسی تاسیسات
Comments (0)
Add Comment