فرج زاده ها عضو شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور شد

تاسیسات نیوز: مهندس علی فرج­ زاده‌ها عضو پیشکسوت و از مدیران کهنه‌کار سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین و شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور با رأی مستقیم اعضای شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان به عضویت شورای انتظامی نظام‌مهندسی ساختمان کشور درآمد.
این شورا که یکی از مهمترین ارکان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور است دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل است که دو عضو اصلی و یک علی البدل با رأی اعضای شورای مرکزی انتخاب می‌شوند. دو عضو اصلی و یک عضو علی‌البدل توسط وزیر راه، مسکن و شهرسازی انتخاب می‌شود و یک نفر توسط ریاست قوه قضائیه انتخاب می‌شود.
در جلسه دو هفته پیش شورای مرکزی از اعضا خواسته شده بود که کاندیداها را معرفی کنند. کاندیداها باید دارای شرایط تعیین شده در قانون مانند دارا بودن پایه‌یک، ۲ سال سابقه ماندن در پایه باشند و در استعلام‌های چهارگانه تأیید شوند. درنتیجه این مصوبه دوازده نفر معرفی می‌شوند که در انتخابات شش نفر انصراف می‌دهند و آقایان دکتر اژدری مقدم با ۱۹ رأی، مهندس علی فرج زاده‌ها با ۱۷ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهندس امیر سلیمی با ۸ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.
جالب است بدانید حدود شش هزار پرونده بدوی بررسی نشده در شورا وجود دارد که گروه جدید باید آنها را حل و فصل کنند و البته سیل پرونده‌ها همچنان جاری است!
علی فرج ­زاده‌ها سه دوره عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و چهار سال عضو هیات رییسه شورای مرکزی نظام‌مهندسی ساختمان بوده است. سمت‌هایی چون نایب رییس اول سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور، رییس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین و عضو چهار دوره هیات مدیره و هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین داشته است و اکنون مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین اجتماعی کشور است. سلامت نفس و اشراف فوق العاده ایشان به قوانین و مقررات از ویژگی‌های خاص ایشان است.
چند مصاحبه جنجالی و گفتگوی زنده با ایشان توسط تأسیسات نیوز در سال گذشته منتشر شد که در اینستاگرام رسمی تاسیسات نیوز در دسترس است و در زمان انتشار بسیار پرسروصدا شد و حتی گفتگوی زنده رکورد زد!
برای ایشان و سایر همکارانشان در این سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

رزومه مهندس فرج زاده ها

شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمانمهندس علی فرج زاده هانظام مهندسی ساختمان کشور
Comments (0)
Add Comment