فاز چهارم

مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز/ روح اله واصف: به نام خدا، همکاران گرامی سلام و خداقوت؛ هر صنعت، ارگان یا انجمنی نیاز به رسانه ای دارد که از طریق آن به گفتگو با افراد عضو و همکاران خود بپردازد. این رسانه می تواند روزنامه، ماهنامه یا فصل نامه و یا حتی در ساده ترین شکل خود یک سایت اینترنتی باشد.
در حوزه تاسیسات مکانیکی از سالها قبل پیشکسوتانی دست به اقداماتی این چنین زده اند. مجله حرارت و برودت استاد طباطبایی نخستین مجله تاسیساتی ایران بود که پس از چند سالی جای خود را به مجله صنعت تاسیسات داد. البته این کار توسط دیگر اساتیدی تکرار شد. ماهنامه های تهویه مطبوع و تهویه و تبرید را مهندس دهقان منتشر کرد و به غنای صنعت تاسیسات افزود.
سال ها قبل هفته نامه تاسیسات نیوز و پایگاه خبری آن، خبر را به حوزه نشر تاسیسات آوردند و ماهنامه الکترونیکی مهندسی تاسیسات برگ جدید این تیم خبری بود.
در هفته گذشته تاسیسات نیوز طرح جدیدی را عملیاتی کرد که جای خالی مهمی را پر خواهد کرد و آن هم برنامه ای زنده و گقتگو محور است که قصد دارد دیدارها را تازه کند. گفتگوهایی ساده، مهم و پراهمیت که رویدادها را بررسی می کند و قصد دارد از آنها راهی برای آینده بسازد. با افراد عضو خانواده بزرگ تاسیسات گفتگو کند و از این گفتگو ها مشکلاتی را حل کند.
برنامه که به عنوان فاز چهارم رو نمایی شد فعلاً در بستر اینستاگرام راه اندازی شده است و در نخستین شب خود توانست حضوری نسبتاً موفق را رقم بزند. با توجه به تبلیغات کم و مشابهت ظاهری آن با گفتگوهای معمول در اینستاگرام می توان به نخستین شب پخش برنامه با صبر بیشتری توجه کرد و نمره داد. البته این شروعی برای یک برنامه ماندگار در تاسیسات ایران است. برنامه فاز چهارم بدون هیچ مدل مشابهی در تاسیسات ایران آغازگر یک حرکت تازه است.
فاز چهارم در صنعت ساخت و ساز به عنوان فاز نگهداری و راهبری شناخته می شود که البته چندان مورد توجه نیست. برنامه فاز چهارم به همان سبک و سیاق قصد دارد فاز نگهداری و راهبری تاسیسات ایران در همه ابعاد خود اعم از مشاوره، ساخت، اجرا و حتی قانون گذاری باشد. البته فقط در مقام خبر رسانی و تحلیل. برنامه ای که می کوشد همان مانیفست همیشگی تاسیسات نیوز باشد که نور تاباندن به هر گوشه تاریک در زندگی حرفه ای ماست.
فاز چهارم را هر سه شنبه ساعت ۲۱ در اینستاگرام تاسیسات نیوز ببینید.
تابعد!
تاسیسات نیوزفاز چهارمنظام مهندسی ساختمانگفت و گو با کارشناسان تاسیساتیگفت و گوی تاسیساتی
Comments (0)
Add Comment