عملیات 125 برای رهایی یک کودک

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش نشانان در یک عملیات حساس، پای کودک ۳ ساله را که بین بالابر خانگی و چهارچوب گیر کرده بود رهاسازی کردند و به ناراحتی وی و خانواده اش پایان دادند.


ساعت 12:52 دقیقه روز یازدهم فروردین، بر اثر گیر کردن پای کودکی در بین بالابر خانگی در خیابان بهمنیار، کوچه گودرزی، والدین کودک سراسیمه طی تماس تلفنی با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 82 و گروه نجات 6 را به همراه افسر آماده منطقه 7 عملیات به محل حادثه اعزام نمود.


امیر ورمزیار افسر آماده منطقه 7 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش نشانان پس از بررسی های اولیه مشاهده کردند که هر دو پای این کودک 3 ساله بین بالابر و چهارچوب آن گیر کرده و دچار خونریزی از ناحیه هر دو پا شده بود.


وی گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از بررسی اولیه، عملیات خود را آغاز کردند و از بالا و پایین بالابر با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش و جدا سازی صفحه بالابر کردند.


ورمزیار تصریح کرد: این عملیات رها سازی به اندازه ای حساس بود که نیازمند دقت کافی برای برش و رها سازی پای کودک بود.


وی گفت:آتش نشانان با دقت عمل مناسب و رعایت اصول ایمنی، کودک را از داخل بالابر بیرون آورده و بلافاصله تحویل کادر پزشکی حاضر در محل دادند.


گفتنی است: آتش نشانان پس از تحویل کودک به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساترهاییعملیات
Comments (0)
Add Comment