عقب‌ماندگی تاریخی فاضلاب

مشاور وزیر نیرو با اعلام ساخت 105 پروژه جدید فاضلاب شهری و روستایی در کشور گفت: هم اکنون از 149 تصفیه خانه فاضلاب در شهرها و 24 تصفیه خانه در روستاهای کشور بهره برداری می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، ،حمیدرضا جانباز با بيان اينكه در حال حاضر 98 تصفيه‌ خانه فاضلاب در دست اجرا در شهرها و 7 تصفيه‌ خانه فاضلاب در دست اجرا در محدوده روستايي كشور وجود دارد گفت: عقب‌ ماندگي ديرين در فاضلاب كشور وجود دارد.

 

مشاور وزیر نیرو اظهارداشت: اجرای 105 تصفيه‌ خانه فاضلاب كشور در زمان حاضر، 149 تصفيه‌ خانه فاضلاب در شهرها و 24 تصفيه‌ خانه فاضلاب در روستاهاي كشور در مدار بهره‌ برداري قرار دارد.

 

وي افزايش تعداد تصفيه‌ خانه‌هاي فاضلاب، طول خطوط، ميزان جمعيت زيرپوشش شهري و روستايي را از اهداف مهم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال‌ جاري عنوان كرد و گفت: در زمان حاضر، 149 تصفيه‌ خانه فاضلاب در شهرها و 24 تصفيه‌خانه فاضلاب در روستاهاي كشور در مدار بهره‌ برداري وجود دارد.

 

جانباز جمعيت زيرپوشش تاسيسات فاضلاب شهرها را 38.9 درصد و جمعيت زيرپوشش تاسيسات فاضلاب روستاها را 0.4 درصد عنوان كرد و بیان داشت: از سال 69 و با تشكيل شركت‌ هاي آب و فاضلاب كشور، بحث توسعه شبکه فاضلاب به یکی از برنامه‌ هاي مهم وزارت نيرو تبديل شد.

 

این مقام مسئول در وزارت نیرو با بيان اينكه در حال حاضر 19 تصفيه‌ خانه آب در دست اجرا در شهرها و 5 تصفيه‌ خانه آب در دست اجرا در محدوده روستايي كشور وجود دارد گفت: صيانت از سلامت آب توزيع شده مشتركان در واحدهاي كنترل كيفيت در كشور، يكي از موارد بسيار مهم اين شركت است.

 

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور تصريح كرد: اكنون 443 واحد آزمايشگاهي آب در بخش شهري و 288 واحد آزمايشگاهي آب در بخش روستايي وجود دارد./

پایان پیام/.

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment