عرضۀ محصولات برند‌های خارجی پمپ آب خانگی فقط تا پایان پاییز ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید استفاده از محصولات یک برند معتبر اطمینان کاربر از نحوۀ کارکرد صحیح تجهیزات خریداری شده را تا حدود زیادی حاصل می‌کند. به همان ترتیب نیز خرید یک پمپ آب خانگی مناسب و در تطابق با نیاز کاربری شما، علاوه بر تعداد طبقات واحد مسکونی، محدوده قیمت مورد نظر و مشخصات فنی و نوع مدل به عامل مهم برند پمپ‌های خانگی نیز بستگی دارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی کوتاه برای آشنایی شما با بهترین برندهای پمپ خانگی موجود در بازار کشور، فرصت محدود انتخاب و خرید این دستگاه مهم برای تامین نیاز واحدهای مسکونی به فشار مناسب آب را معرفی کنیم.
پمپ آب خانگی برای چه نوع مصارفی استفاده می‌شود؟
پمپ آب خانگی یکی از کاربردی‌ترین انواع پمپ‌های موجود در بازار است که تقریبا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. پمپ آب کوچک یا مینی پمپ ها که از اصطلاحات دیگر مورد استفاده برای پمپ آب خانگی هستند به دلیل کوچک بودن و مقرون‌به‌صرفه بودنشان، برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی با هدف دستیابی به افزایش فشار و سرعت آب استفاده می‌شود. بطور کلی موارد بسیاری از جمله: متراژ واحد‌ها، تعداد شیر‌ها و تعداد طبقات در انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب دخیل هستند.
آشنایی با بهترین برندهای پمپ آب خانگی
در این بخش همراه با معرفی بهترین و پرطرفدارترین برندهای پمپ آب خانگی خارجی در بازار ایران، شما را با یکی از معتبرترین مراجع خرید پمپ و الکتروموتور که به عنوان نمایندگی رسمی عرضه و فروش طیف وسیعی از محصولات صنعتی در سطح کشور شناخته است، آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر و دریافت مشخصات فنی، مقایسه کارکردی و مشاوره خرید هر یک از انوع پمپ‌ آب در تنوع برندهای داخلی و خارجی را دارید حتما به صفحه فروش تخصصی پمپ آب به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://vidfactor.com/waterpump.html
بطور کلی آنچه در انتخاب یک پمپ باید به آن توجه کنید این است که پمپ آب را برای انتقال چه نوع سیالی بکار خواهید گرفت. زیرا اگر سیال مورد نظر شما برای پمپاژ، دارای موادی خورنده باشد باعث سایش زودرس پمپ آب می‌شود. به همین دلیل ضروری است که ترکیب شیمیایی محیط مورد پمپاژ، گرانروی آن و وجود احتمالی اجزای جامد را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هر چه سیال چسبناک‌تر باشد، جریان در سیستم پمپاژ نیز دشوارتر است.
  • Pentax؛ پمپ آب خانگی پنتاکس یکی از پر‌فروش‌ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران است. اگرچه شرکت پنتاکس یک شرکت ایتالیایی است، اما تجهیزات آبرسانی شرکت پنتاکس با نام پمپ آب خانگی، تحت نظر متخصصان ایتالیایی و با کیفیتی فوق‌العاده در کشور چین تولید شده و روانه بازار می‌شوند. پنتاکس همواره یکی از برندهای حاضر در لیست بهترین برندهای پمپ آب خانگی است. این شرکت بزرگ که در سال ۱۹۹۰ میلادی بنیان‌گذاری و تاسیس شد، در مدت زمانی کوتاه توانست به جمع بهترین تولیدکنندگان پمپ آب خانگی پیوسته و موفقیت‌های قابل توجهی در این زمینه کسب نماید.
  • EBARA؛ برند ابارا یکی از صاحب‌نام‌ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی است که در بازار ایران وجود دارد و از فروش قابل توجهی نیز برخوردار است. این برند ژاپنی که تاسیس آن به سال ۱۹۱۲ میلادی باز می‌گردد، پس از گذشت مدتی در ایتالیا نیز به طراحی و تولید محصول پرداخت تا بدین ترتیب پاسخگوی تقاضای گسترده مشتریان در قاره اروپا نیز باشد.
  • Lowara؛ یکی دیگر از بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران که طرفداران بسیاری نیز دارد، لوارا است. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز نموده، در کشور ایتالیا واقع شده است. لازم به ذکر است که برند لوارا زیر مجموعه گروه صنعتی معتبر و صاحب نام Xylem است. امروزه لوارا دامنه فعالیت خود را افزایش داده و در کشورهای گوناگون جهان اقدام به فعالیت تولیدی و تجاری نموده است.
  • DAB؛ داب یکی دیگر از بهترین برندهای پمپ آب خانگی است که در سال ۱۹۷۵ میلادی در کشور ایتالیا شروع به فعالیت نموده و در مدت زمان کوتاهی توانست است موفقیت‌های بزرگی کسب نماید. آغاز فعالیت این شرکت در بازار ایران به سال ۱۹۹۶ میلادی بر می‌گردد. پمپ‌های خانگی ساخته شده توسط برند داب با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی داب است.
  • Pedrollo؛ پدرولو یکی از برندهای معتبر و صاحب نام فعال در زمینه تولید پمپ آب خانگی است که در سال ۱۹۷۴ میلادی در ایتالیا تاسیس شده و امروزه در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا فعالیت دارد. پمپ‌های تولید شده توسط برند پدرولو از آن جا که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته می‌شوند، از سطح استاندارد بسیار بالایی برخوردار بوده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عملکردی آن‌ها است.
  • GRUNDFOS؛ به عنوان یکی از بهترین برندهای پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به برند گراندفوس اشاره نمود. لازم به ذکر است که شرکت گراندفوس یکی از بزرگترین و صاحب‌نام‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات آبرسانی در سراسر دنیا است که در کشورهایی نظیر صربستان، آلمان و چین نیز فعالیت می‌کند.
  • Leo؛ لئو یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی است که از طریق رعایت استانداردهای موجود در صنعت تولید پمپ و استفاده از تکنولوژی‌های به روز در ساخت محصولات خود توانسته است به محبوبیت و فروش قابل قبولی دست پیدا کند. این شرکت نخستین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی در چین شروع به فعالیت کرد و پس از گذشت مدتی موفق به صادر نمودن محصولات خود به کشورهای مختلف جهان شد. مدل بشقابی، تک پروانه، دو پروانه و جتی نمونه‌هایی از انواع مدل‌های تولید شده توسط برند لئو هستند.
انتخاب و خرید پمپ آب خانگی مناسب
انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب همزمان با بررسی مشخصه‌های فنی آن، نیاز به دریافت مشاوره تخصصی خرید از سوی کارشناسان مجرب و با تجربه دارد. فروشگاه ویدفکتور این امکان را برای مشتریان خود فرآهم کرده است که با ارائه خدمات مشاوره خرید، ایشان را در مسیر خرید یک محصول کارامد برای رفع نیازهایشان راهنمایی کند. نمایندگی رسمی برندهای مطرح داخلی و خارجی، تنوع مدل، ارائه ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع از جمله مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی برای متقاضیان و خریداران انواع پمپ آب است.
این فروشگاه در طرح فروش ویژۀ پاییزه خود قصد دارد شرایط انتخاب و خرید پمپ آب، تجهیزات تهویه و انواع ابزارآلات مورد نیاز مصارف خانگی و صنعتی، برای امکان بهره‌گیری عموم از جدیدترین تجهیزات بروز در این حوزه‌ها را فرآهم آورد. نکته قابل توجه اینکه: فروش این تجهیزات از بهترین و معتبرترین برندهای مطرح داخلی و خارجی موجود در سطح کشور صورت خواهد گرفت و فرصت مناسبی است که تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ از تخفیفات طرح فروش ویژۀ فروشگاه ویدفکتور برای خرید محصولات موردنظرتان در بالاترین کیفیت عملکردی و مرغوبیت کالایی بهره‌مند شوید. بدین منظور می‌توانید از طریق تماس با راه‌های ارتباطی زیر و یا مراجعه به وبسایت فروشگاه، ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید، سفارش خود به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید و یک خرید مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.
وبسایت: https://vidfactor.com
ایمیل: info@vidfactor.com
تلفن: ۰۲۱-۲۲۲۰۴۹۰۰
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، به سمت فردیس، بعد از پل بصیرت، نبش گلستان ۲۲
vidfactor.الکتروموتورتاسیساتپمپ آب خانگی
Comments (0)
Add Comment