عرضه پانل جدید اعلام حریق + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، پنل EST3X نماینده جدیدترین نسل پانل‌های کنترل حریق برای کاربری‌های کوچک تا متوسط می‌باشد. این پانل چندمنظوره، انعطاف‌پذیر، قدرتمند و مناسب‌ترین گزینه‌ای است که به صیانت از دارایی‌ها و امنیت افراد کمک می‌کند.


این پانل کلیه آزمون‌های کارکردی و فیزیکی را انجام داده و در تطابق کامل با الزامات استانداردهای AS4428.3، AS7240.2 و AS7420.4 ساخته شده است.


مهندس Bradley Taylor، مدیر فروش استرالیا و نیوزلند Kidde اظهار داشت: با هزاران پانل شده نصب شده در سراسر جهان، این پلت فرم با قابلیت اطمینان، انعطاف‌پذیری و هوشمندی سطحی کاملاً جدید در استرالیا به ارمغان آورده است.




صفحه نمایش لمسی بزرگ چند پیامه با دکمه‌های کنترلی خلاقانه و المان‌های رنگی چشم‌ها را خیره می‌کند، با این حال درون صفحه نمایش LCD جایی است که در واقع تمامی توجهات را جلب می‌کند.


ریزپردازنده‌ها و تراشه‌های جدید از آخرین فن‌آوری‌های پیشرفته رایانه‌ای برخوردارند که سبب پردازش هوشمندانه‌تر، سریع‌تر، با ظرفیت پردازش بالاتر و طراحی‌های مؤثرتر می‌شود.


پردازش فوق سریع موجب ایجاد ویژگی‌های نظیر یک شبکه قدرتمند و عملکرد صوتی دیجیتال انعطاف‌پذیر می‌شود. محدوده وسیع تنظیمات EST3X شامل عملیات مستقل و شبکه‌ای با بیش از ۶۴ نود می‌باشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتحریق
Comments (0)
Add Comment