رونق بازار ساخت و ساز با طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی

حسن محتشم عضو انجمن انبوه سازان استان تهران ؛ با بیان اینکه اجرای طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی می‌تواند بر بهبود وضعیت بازار ساخت و ساز مؤثر باشد گفت: البته بهبود وضعیت بازار ساخت و ساز در گرو اجرای درست طرح کارت اعتباری مصالح ساختمانی است.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان بانک عامل در اجرای این طرح باید اعطای امتیازات و اعتبارات را به تولیدکنندگان و سازندگان مسکن ارزان قیمت و تولیدکنندگان واقعی پرداخت کند.

محتشم گفت: بازار مسکن پنج سال در رکود بود ولی بعد از پنج سال همزمان با ورود رونق به این بازار، متأسفانه بازار ارز دچار نوسان شدید شد و همین موضوع باعث شد که دستمزدها و قیمت مصالح ساختمانی به صورت چشمگیر افزایش یابد.

عضو انجمن انبوه سازان استان تهران اظهار کرد: تا زمانی که تولید پاسخگوی نیاز متقاضیان نباشد و عرضه و تقاضا به حالت طبیعی باز نگردد اجرای طرح کارت اعتباری مؤثر نخواهد بود.

وی اظهار کرد: باید تولید در حوزه مسکن افزایش یابد و سرمایه‌گذاری در این بازار تنها در اختیار تولیدکنندگان و سازندگان اصلی باشد تا تولید واحد‌های خالی در این بازار افزایش نیابد.

طرح کارت اعتباریمصالح ساختمانی
Comments (0)
Add Comment