طرح هیدروژناسیون پتروشیمی شازند به طور رسمی افتتاح می شود

با بهره برداري از طرح هیدروژناسیون پتروشیمی شازند ارزش تولیدات قابل فروش سالانه این مجتمع ٦٥ میلیون دلار افزوده خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، طرح هیدروژناسیون برش های چهارکربنه پتروشیمی شازند امروز با هدف تامین حدود ١٠ درصد از خوراک واحد الفین این مجتمع پتروشیمی به بهره برداري رسمي مي رسد كه با اجرای آن ارزش تولیدات قابل فروش سالانه این مجتمع ٦٥ میلیون دلار افزوده خواهد شد.

خوراک این طرح که فعالیت خود را از مهر ماه سال گذشته آغاز کرده است از محل واحد الفین مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه امام خمینی شازند تامین خواهد شد.

بر پایه این گزارش تمامی این طرح از محل منابع داخلی و توسط سازندگان ایرانی آماده بهره برداری رسمی شده است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری امروز طرح های نیمه صنعتی پلی اتیلن سنگین، کاتالیست های متانول و پلی اتیلن در کنار ٧ ماده شیمیایی تولید شده توسط مرکز پژوهش و فناوری اراک را نیز به طور رسمی افتتاح خواهد کرد.

از جمله پروژه های مرکز پژوهش و فناوری اراک می توان به پروژه های منیزیم اتوکساید، پلی وینیل الکل و نئوفرمیل مورفولین اشاره کرد.

واحد پایلوت پلیمریزاسیون فاز گازی و نیز نئوپنتیل گلایکول وهمچنین دانش فنی تولید امولسی فایر از دستاوردهای پروژه بومی سازی دانش های فنی در صنعت پتروشیمی در مرکز پژوهش و فناوری اراک است.است.

بر پایه گزارش باشگاه خبرنگاران طرح هیدروژناسیون برش های چهارکربنه پتروشیمی شازند به عنوان یکی از طرح های مهر ماندگار صنعت پتروشیمی با هدف ایجاد ارزش افزوده و تامین بخشی از خوراک مجتمع پتروشیمی شازند به بهره برداری می رسد.

 

انتهاي پيام/

 

 

 

Comments (0)
Add Comment