ضرورت راه اندازی نهضت ایمن سازی در آسانسورها

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه باید نهضت‌ ایمن سازی در آسانسورها و پله های برقی شروع شود گفت: بخشی از ایمنی آسانسور و پله برقی به فرهنگ سازی برمی گردد.
.به گزارش تاسیسات نیوز،  نخستین نشست خبری «به سوی شهر ایمن و آماده» با موضوع ارتقای ایمن کالبدی، صبح دیروز – سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳- در محل ساختمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.
.دکتر علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار ساختمان آنلاین درخصوص ایمنی آسانسورهای شهرداری بیان کرد: بیش از یکهزار آسانسور در شهرداری تهران وجود دارد و این سازمان نیز فرقی با بقیه ساختمان‌ها و نهادها ندارد و نیاز به ایمنی و بررسی استاندارد دارد.
.البته ناایمن بودن آسانسورها با هم متفاوت است و از ۵ تا ۹۰ درصد متغیر است. باید نهضت‌ ایمن سازی در آسانسورها و پله های برقی شروع شود که البته این کار در بحث پله‌های برقی با اصلاح فرایند انجام شده با سرعت در حال انجام است. ضمن اینکه فرهنگ سازی و آگاه سازی کافی در بحث استفاده از آسانسور و پله برقی برای شهروندان صورت نگرفته است.
آسانسورها و پله برقیایمن سازی استانداردفرهنگ ایمن سازی پله برقی
Comments (0)
Add Comment