ضرورت توجه به کیفیت در تولید برق خورشیدی

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع برق استان قم گفت: پروژه تولید برق خورشیدی، یک پروژه طولانی مدت است و نباید در این پروژه کیفیت را فدای قیمت کرد.




سید محمد ارجمند زاده امروزدر قم با اشاره به ضرورت رعایت نکات اصولی در ایجاد نیروگاه‌های برق خورشیدی اظهار کرد: ما به سرمایه گذاران می‌گوییم که اگر در ایجاد این نیروگاه‌ها نکات اصولی را رعایت کنند، پرداختن به چنین پروژه‌ای خوب است.




وی ادامه داد: برای پروژه نصب پنل‌های خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد استان قم مشاور در زمینه خرید تجهیزات و اجرای این پروژه داشتیم، اگر کار به درستی انجام نشود، حتما افراد ضرر خواهند کرد.




مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع برق استان قم افزود: به افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در بحث تولید برق خورشیدی هستند، توصیه می‌کنم که در خرید تجهیزات دقت داشته باشند و تجهیزات با کیفیت را خریداری کنند.




ارجمند زاده پروژه تولید برق خورشیدی را یک پروژه طولانی مدت دانست و تصریح کرد: نباید در این پروژه کیفیت را فدای قیمت کرد، باید برای نصب تجهیزات تولید برق خورشیدی از افراد متخصص استفاده شود و گرنه در مرحله بهره برداری از این تجهیزات مشکل به وجود می‌آید.




وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال ایجاد نیروگاه‌های برق خورشیدی هستند، باید آموزش‌های لازم ببینند و تمام تلاش شرکت توزیع برق استان قم این است که پروژه‌های تولید برق خورشیدی در استان به خوبی اجرا شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برقتاسیساتخورشیدیکیفیت
Comments (0)
Add Comment