ضرورتهای استفاده از درب ضد سرقت

در سال های اخیر به دلیل شرایط مختلفی که در جامعه از نظر اقتصادی داشته ایم، متاسفانه شاهد هستیم که تعداد سرقت از منازل به شدت افزایش یافته و افراد زیادی هم در این مسیر غلط به دنبال کسب رزق و روزی برای خود هستند.
به گزارش تاسیسات نیوز، عدم آگاهی کاربران به استفاده از وسایل محافظتی در خانه نیز مزید بر این علت شده تا سارقان با خیالی آسوده تر برای مقاصد خود اقدام نمایند.
در این متن قصد داریم شما را با محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما آشنا کنیم. حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ کرکره ای پنجره و محافظ آکاردئونی سه حفاظی هستند که هم برای منازل مسکونی و هم برای واحدهای اداری می تواند شرایط فوق العاده ایمنی را ایجاد نمایند.
چرا باید از محافظ استفاده کنیم؟
هر کدام از سه محفاظ، حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ آکاردئونی پنجره یا کرکره ای و محافظ آکاردئونی کاربرد خاص خود را داشته و برای منطقه ای خاص از منزل به کار می روند تا اماکن ورود به منزل را از طرق مختلف برای سارقان کم نمایند.
علاوه بر این استفاده هر سه آنها نیز با هم وجود دارد. با این حال ممکن است سوال اینجا باشد که چرا باید از محافظ استفاده کنیم و آیا اصلا استفاده از محافظ می تواند مقرون به صرفه باشد یا خیر؟
واقعیت این است که به دلایل مختلفی مانن مسافرت، حضور در سر کار، مهمانی رفتن و مواردی از این دست ممکن است خانه خالی از افراد و اعضای خانواده باشد. سارقانی که از مدت ها قبل خانه شما را زیر نظر دارند در این مواقع فرصت را مناسب دیده و برای سرقت اقدام می نمایند.
استفاده از انواع محافظ ها مانند سه محافظ حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ کرکره ای پنجره و محافظ آکاردئونی می توانند بهترین شرایط را در این مواقع برای شما فراهم آورند.
حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان
درب ضد سرقت به خودی خود یکی از وسایل محافظتی  و مراقبتی از منزل و  آپارتمان هاست. از این درب برای کاهش امکان ورود سارقان از سارقین درب اصلی منزل استفاده می شود.
البته سارقان نیز در سال های اخیر سعی بر باز کردن این درب ها داشته اند. کاربران باید در نظر داشته باشند که حتی سعی سارق برای باز کردن این درب نیز می تواند هزینه زیادی روی دست شما باقی بگذارد.
از این رو با استفاده از حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم به نوعی یک محافظ برای درب ضد سرقت گران قیمت خود اتخاذ نمایید و هم می توانید از یک حفاظ بیشتر برای مراقبت از خانه خود نیز به صورت همزمان استفاده کنید.
حفاظ کرکره ای پنجره
حفاظ کرکره ای پنجره نیز یکی دیگر از محافظ هایی است که می توان از آن برای ممانعت از ورود افراد از پنجره استفاده نمود. این حفاظ علاوه بر امکان محافظت از ورود افراد متفرقه در صورت نیاز کاملا باز می شود تا افراد خانه به راحتی از محیط بیرون استفاده نمایند. از این رو خرید این محصول نیز می تواند یکی از خریدهای لازم برای مراقبت از خانه باشد.
محافظ آکاردئونی
محافظ آکاردئونی یکی از انواع محافظ هایی است که روبروی درب اصلی آپارتمان نصب شده و مانع از رسیدن سارقان به درب اصلی می شود. این محافظ هم در شکل ها و مدل های مختلفی در دسترس است.
ایمنیدربضدسرقتضرورت
Comments (0)
Add Comment