صانیر در راه آفـــــریقا

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت صادرات تجهیزات و خدمات آب و برق ایران (صانیر) متشکل از برجسته ترین شرکت های فعال در زمینه آب، برق و صنایع نفت و گاز است.





صانیر یک شرکت متخصص در زمینه توسعه و ساخت صنایع مربوط به انرژی، مشاور در سرمایه گذاری، اجرا و مدیریت و همچنین یک پیمانکار عمومی در پروژه های مهندسی، تامین تجهیزات و ساخت و ساز (EPC) است. از زمان تاسیس در سال 1373 تاکنون، صانیر طیف گسترده ای از پروژه ها را در بیش از 18 کشور با موفقیت به انجام رسانده است.

 

 

 

 

شرکت صانیر با بهره مندی از دانش فنی و تجربه موجود میان شرکت های سهامدار و همچنین خدمات ارائه شده توسط شرکای استراتژیک توانسته در اجرای پروژه های کلید در دست نقش مهمی ایفا کند. رویکرد جدید صانیر به عنوان یک شرکت فعال در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی، کسب رضایت مشتریان از طریق به روز رسانی مداوم محصولات و خدمات است. به طور کلی، روند فعالیت های صانیر به شرح زیر است:

 

 

 

تحقیق و توسعه بازار، بازاریابی بین المللی

 

 

 

مطالعات و امکان سنجی

 

 

 

آماده سازی و جمع آوری اسناد مناقصات

 

 

 

صادرات کالا و خدمات و مبادله انرژی

 

 

 

سرمایه گذاری، تامین مالی و مشارکت در اجرای پروژه

 

 

این شرکت در راستای توسعه فعالیت های خود در نظر دارد برای حضور در بازارهای آفریقایی برنامه ریزی کند. روابط عمومی این شرکت به نقل از منوچهر فرخ پی، قائم مقام معاون بازاریابی شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) در دیدار با یانک مکون، رییس هیات مدیره مرکز تجاری آفریقا در این باره نوشته است: “صانیر برای حضور در بازارهای آفریقایی به خصوص کشور کنیا برنامه ریزی دارد و بی تفاوت نیست.






شرکت صانیر با توجه به ظرفیت های کاری خود در 22 سال گذشته و تجارب کافی، توان اجرای پروژه های انرژی در کشور کنیا را داراست. امیدواریم این شرکت بتواند پروژه های جدیدی را در عرصه انرژی در سطح این منطقه اجرا کند.

 

 

 

در این دیدار مقرر شد طرف کنیایی پروژه هایی در بخش انرژی به شرکت صانیر معرفی کند و در زمینه همکاری های بانکی و مشکلات موجود گفت و گو شد.

 

 

 

پیش از این اعضای اتاق بازرگانی نایروبی (پایتخت کنیا) با حضور در شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر)، تمایل خود را برای حضور این شرکت در پروژه های مختلف این کشور بویژه پروژه های تامین انرژی ابراز کرده بودند.

 

 

 

 

شرکت صانیر اینک 18 پروژه در 13 کشور جهان در دست اجرا دارد و در هفته های گذشته نیز تفاهمنامه ساخت نیروهای 50 مگاواتی بادی به ارزش 110 میلیون دلار را در کشور قزاقستان در حاشیه شرقی دریای خزر امضا کرد.

 

 

 

منبع: شبستان

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آببرقبرندتاسیسات
Comments (0)
Add Comment