شوک به تاسیسات فنی گاز این شهر را قطع کرد

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس اداره گاز خواف علت قطعی گاز تعدادی از مشترکین را ناشی از شوک وارده به تأسیسات فنی اعلام کرد.
 کریم قربان پور با توجه به کاهش شدید دما از واحدهای تجاری این شهرستان خواست همراهی لازم را با شرکت گاز داشته باشند تا گازرسانی به مشترکان خانگی با اطمینان صورت پذیرد.
وی همچنین اظهار کرد: از مصرف‌کنندگان خانگی گاز طبیعی درخواست می‌شود با پیوستن به پویش هر خانه یک اتاق گرم، به جای افزایش درجه حرارت منزل با پوشیدن لباس مناسب فصل مشارکت عملی و فعالانه‌ای در پایداری شبکه‌های گازرسانی داشته باشند.
رئیس اداره گاز خواف در ادامه از صاحبان واحدهای تجاری که قصد فعالیت در فردا (شنبه) را دارند با مصرف نکردن گاز این شرکت را همیاری کنند تا نگرانی برای افت فشار گاز نداشته باشیم و به مرز خطر نرسیم.
وی افزود: به رغم سرمای شدید و بی‌سابقه در خواف، خوشبختانه تاکنون قطعی گاز ناشی از افت فشار، در این شهرستان نداشتیم.
قربان پور همچنین در خصوص علت قطعی گاز برخی مشترکان در روز جمعه گفت: در این روز گزارش قطع گاز تعداد محدودی از مشترکین را داشتیم که با تلاش همکاران در کمتر از دو ساعت وصل شد.
وی علت این قطعی را ناشی از شوک وارده به تأسیسات فنی اعلام کرد و افزود: این قطعی ناشی از افت فشار گاز نبوده است.
رئیس اداره گاز خواف یادآور شد: با همکاری صنایع، شرکت‌های مرتبط با صنایع و معادن و برخی واحدهای کارگاهی و تولیدی پرمصرف، برای پایداری هر چه بهتر در شبکه گاز و جلوگیری از هرگونه خلل در تأمین، گاز صنایع قطع شد و اگر لازم شود مصرف گاز مرغداری‌ها هم محدود خواهد شد.
قربان پور با بیان اینکه تاکنون به ۸۵ روستا و ۶ شهر تابعه شهرستان خواف گازرسانی شده و هیچ نقطه روستایی و شهری در این منطقه بدون گازرسانی نداریم، تصریح کرد: از ۴۷ هزار مشترک گاز در شهرستان خواف بیش از ۳۰۰۰ آن متعلق به واحدهای صنعتی و تجاری است که در زمان پیک مصرفشان به ۷۰۰ هزار متر مکعب می‌رسد.
دمای هوای شهرستان خواف در شب گذشته به منفی ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسید که گفته می‌شود در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بود.
تاسیسات فنی گازشوک به تاسیسات فنی گازقطع گاز خواف
Comments (0)
Add Comment