شهرداری اصفهان اول شد

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان رتبه برتر مدیریت مصرف انرژی الکتریکی از سوی وزارت نیرو را دریافت کرد.


حیدر قاسمی در جلسته ستاد هماهنگی و برنامه ریزی معاونت خدمات شهری گفت: شهرداری اصفهان با یک هزار و 200 اشتراک برق و مصرف بیش از نود هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در سال، بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان می باشد.


وی افزود: برنامه ریزی منسجم در خصوص مدیریت مصرف انرژی از سر فصل های اصلی برنامه‌های معاونت خدمات شهری در سال 97 است.


وی گفت: این میزان انرژی صرف روشنایی پارک، آبنماها، تاسیسات آبیاری، نورپردازی ابنیه تاریخی و دیگر خدمات عمومی شهری می گردد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف انرژی در ارائه خدمات شهری با اولویت‌های زیست محیطی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری و از طرفی حجم و پراکندگی مصرف در فضاهای شهری، با تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه و تعریف راهکارهای گوناگون اجرایی با حفظ کیفیت خدماتی که مستلزم مصرف برق هستند، شهرداری اصفهان در کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف به موفقیت دست یافت.


قاسمی در مورد نحوه ارزیابی و بدست آوردن این موفقیت خاطر نشان کرد:در طی مسیر این موفقیت، با ایجاد زیرساخت متمرکز و هماهنگ مشترک حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان و در راس آن مدیریت بهینه سازی و نگهداری و تعمیرات با شرکت توزیع برق اصفهان نسبت به ارزیابی و رصد ماهیانه کلیه اشتراکات برق اقدام و تطابق لازم با مصرف استاندارد انجام می گردد.


معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شرکت توزیع برق با تخفیف یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی به عنوان مدیریت برتر بار در سال 96 از شهرداری اصفهان تقدیر به عمل آورده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

اصفهانانرژیتاسیساتشهرداری
Comments (0)
Add Comment