شعله‌های آتش در کارگاه رنگ‌کاری پلاستیک

به گزارش تاسیسات نیوز، سه گروه از آتش نشانان پایتخت با تلاش به موقع خود از گسترش شعله‌های آتش دریک کارگاه رنگ کاری پلاستیک در جاده خاوران جلوگیری کردند.


ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه عصر روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 121 و63 به همراه تیم نجات 15، تانکرآب و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه در جاده خاوران، نرسیده به روستای لپه زنک اعزام کرد.


به گفته عبدالوهاب نجدی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی ؛ این کارگاه با کاربری رنگ کاری پلاستیک که حدود 300 مترمربع مساحت دارد به علت نامشخصی کاملاً شعله‌ور شده بود به طوری که شعله های آتش تمام کارگاه را احاطه کرده و بسرعت نیز در حال پیشروی و سرایت به سوله های کارگاهی مجاور بود.


وی با اشاره به این که نیروهای آتش نشانی همزمان با کشیدن لوله های آبدهی پرفشار به محل حادثه، وارد عملیات شدند، اضافه کرد: در مرحله ی نخست آتش نشانان ضمن جلوگیری از پیشروی آتش، به کنترل و مهار آن پرداختند.


عبدالوهاب نجدی درادامه تصریح کرد: با توجه به محیط کارگاهی و احتمال محبوس شدن کارگران در داخل کارگاه، تیم نجات آتش نشانی با حمایت تیم خاموش کننده آتش وسرلوله های آب وارد کارگاه شدند و به جستجو در محل پرداختند که خوشبختانه هیچ کس در داخل کارگاه نبود.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از حدود سه ساعت تلاش مستمر تیم های آتش نشانی، شعله های سرکش آتش مهار شد و به رغم وجود گالن های تینر و رنگ، از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.


وی علت وقوع این آتش سوزی را از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی بیان کرد وگفت: دراین حادثه به کارگران و افراد حاضر در کارگاه آسیب جانی نرسید ولی این حادثه خسارت زیاد مالی به دنبال داشت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتشایمنیتاسیساتکارگاه
Comments (0)
Add Comment