ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب در اصفهان برگزار می‌شود

ششمين نمايشگاه بين المللي” صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب اصفهان” با حضور و مشارکت ده ها بنگاه اقتصادی ، شرکت ، کارخانه و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی، از 14 تا 17 دي ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي استان اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های خارجی، شرکت‌ها ، واحد‌های صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان‌هاي تهران ، اصفهان ، مشهد، البرز ، قزوين ، فارس و يزد نیز حضور فعالی دارند.

 

در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات چدني، فلزي و پلي اتيلن ، سيستم هاي تصفيه آب و فاضلاب، آب شيرين كن و مواد شيميايي مرتبط، شركتهاي مشاور، پيمانكاران پروژه هاي سد و نيروگاه‌هاي برق آبي، تونل‌هاي آبرساني، سيستم هاي پمپاژ،‌ انتقال و آبرساني، شبكه هاي توزيع، سيستم‌هاي جمع آوري فاضلاب و تصفيه خانه، سيستم هاي آزمايشگاهي، انواع شير آلات صنعتي، پمپ هاي صنعتي و اتصالات مرتبط،‌ فيلترهاي صنعتي ، مخازن،و سيستم هاي آبياري و زهكشي و آبياري قطره اي ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پي وي سي ، نشريات  مرتبط، ماهنامه عمران آب ، نشريه مهندسي آب ، نشريه لوله ، نشريه مقاوم سازي و بهسازي و … حضور دارند.

 

رئیس اجرایی ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان ، به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : ارایه تحول‌ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب ، مهمترین اهداف برگزاری ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان است.

 

آموخته افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان، افزایش جمعیت، توسعه شهر نشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و اصفهان ، موجب استفاده بی رویه از منابع آبی شده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاه‌هایی اطلاع رسانی کرده و توجهات را نسبت به آن افزایش دهیم.

 

ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان در دو سالن مجزا و در مساحتي بالغ بر 4500 متر مربع برگزار خواهد شد.

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment