شبکه یکپارچه و نوآور صنعت ساختمان ایجاد می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از مهندسین و دیگر افراد تاثیرگذار در صنعت ساختمان برای عضویت در شبکه نوآوری این صنعت و ایجاد شبکه ای یکپارچه از تامین کنندگان مصالح، طراحان، مجریان و ناظران دعوت نمود.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مهدی سالاری در کارگاه آموزشی شبکه سازی نوآوری در صنعت ساختمان، داشتن درکی درست از مفهوم و نیاز به نوآوری در این صنعت از سوی مسئولین و مدیران ارشد را بسیار ارزشمند خواند و افزود:خوشبختانه امروز این باور که ادامه تفکرات و فرآیندهای گذشته دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان نخواهد بود و موجب بی اعتمادی مردم و مهندسین می شود فراگیر شده و لازم است به سمت روش های جدید و استفاده از فناوری های نوین حرکت کنیم.
وی اظهار داشت: ورود شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی از سال های پیش به حوزه نوآوری در این صنعت و همچنین انعقاد تفاهم نامه ای بین این شورا و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری شرایط و فضای خوبی را برای پرداختن به موضوعات نوین و فناور در این صنعت فراهم کرده است.
سالاری تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد آمادگی دارد تا در همکاری با حوزه های فناوری و نوآور نقش خود را در ایجاد شبکه نوآوری صنعت ساختمان ایفا کرده و با در اختیار قرار دادن بازار گسترده این صنعت به فعالان حوزه نوآوری، در بهبود ساخت و ساز گام بردارد.
رئیس سازمان ضمن دعوت از مهندسین و فعالان این صنعت جهت عضویت در این شبکه و تلاش برای ایجاد شبکه ای یکپارچه در صنعت ساختمان افزود: همچنین نیازمند همکاری نهادهای تأثیرگذار دیگر در این صنعت از جمله شهرداری ها در این شبکه هستیم.
ایجادشبکه یکپارچه و نوآورصنعت ساختمانعضویتنظام مهندسییزد
Comments (0)
Add Comment