شبکه تلویزیونی تاسیسات ایران

روح اله واصف

یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 87 میباشد.

 

همکاران عزیز سلام و خدا قوت

چندی پیش در جلسه اتاق فکر هفته‌نامه، سخن به بیراهه رفت و در مورد یکی از مصاحبه‌هایمان و نکات جالبی که از مصاحبه‌شونده دیده بودیم، ذکر خیری شد.



یکی از همکاران اظهار تأسف نمود که در پیاده‌سازی مصاحبه و تبدیل کلام به لغت، بخشی از حلاوت گفتگو از بین می‌رود. همکار دیگری آرزویی کرد که ای‌کاش می‌شد صدا و فیلم را نیز ارائه کنیم و از همین‌جا بود که شالوده و پایه ایده‌ای شکل گرفت که فعلاً آن را با نام تلویزیون تأسیسات نام‌گذاری کرده‌ایم.

 

 

تیم تأسیسات نیوز پس از انتشار 86 هفته‌نامه اکنون قصد دارد بخشی از گنجینه ضبط‌شده خود را در قالب صوت و تصویر منتشر نماید. البته برای تبدیل‌شدن این ایده به یک شبکه تلویزیونی تمام‌عیار به تولیدات دیگری نیز نیاز دارد.

 

 

اجرای میزگردهای علمی و فنی با حضور اساتید و مدیران، اخبار تصویری، پوشش تصویری رویدادهای بزرگ و مهم، بازدید از پروژه‌های خاص و ناب و … همه و همه آن چیزی خواهد بود که در این شبکه تصویری می‌بینید.

 

 

برای آن‌که قولی بیهوده نداده باشیم که بعداً در پیچ‌وخم مشکلات آن بمانیم و به‌اصطلاح پز تبلیغاتی ندهیم، دو برنامه خبری تولید کردیم و اکنون درروی سایت قابل‌دسترسی است. همچنین میزگردی بسیار جذاب، علمی و کاربردی ضبط کرده‌ایم که به‌زودی منتشر خواهد شد. پس از کاری چندماهه و آزمودن ایده خود اکنون می‌توانیم آن را اعلام کنیم؛ اما بزرگی ایده و سلیقه خاص مهندسان همکار چنان است که تمام تلاش‌های انجام‌شده را پیش‌تولید می‌دانیم.

 

 

این ایده را با ایده‌های عالی خود پربار کنید. فراموش نکنیم که ما مهندس مکانیک و تأسیسات هستیم. حرکت، سیالیت و انرژی جنبشی مبنای اصلی وجود ماست.


بیایید باهم حرکتی تازه کنیم.

تا بعد!

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتتاسیسات نیوزسر مقالههفته نامه
Comments (0)
Add Comment