سیمان بجنورد در آب فرو رفت

بارش شدید باران و جریان سیلاب دیشب موجب آب گرفتگی بخشی از تاسیسات کارخانه سیمان بجنورد در 35 کیلومتری شرق مرکز استان خراسان شمالی شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی  در این خصوص گفت: سیل به درون معدن سنگ شکن و مصالح این واحد نفوذ کرد که با تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، راه و ترابری و بخش ایمنی کارخانه سیمان مشکل برطرف شد.

 

کارخانه سیمان بجنورد در فاصله 35 کیلومتری شهر بجنورد و 18 کیلومتری غرب شیروان در حاشیه جاده اصلی بجنورد – شیروان قرار دارد.

 

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: همچنین بارش باران و در پی آن جاری شدن سیلاب عصر دیروز در محور بجنورد – شیروان باعث رسوبگذاری در برخی از نقاط این محور از جمله روستاهای  سیساب، قوش قلعه و قاضی  شد. محسن لعل قادری  افزود: این مشکل نیز با حضور به موقع گروههای فنی راه و شهرسازی در محل قبل از تاریک شدن هوا رفع و مشکل تردد وسایط نقلیه در این مسیر برقرار شد.وی به بسته شدن موقت محور روستای گورپان در اسفراین بر اثر جاری شدن سیلاب اشاره کرد که با تلاش گروههای فنی راهداری این شهرستان برطرف شد.

 

او گفت: اکنون تمامی جاده های اصلی و فرعی ارتباطی استان خراسان شمالی باز است و رفت و آمدد خودروها نیز در آنها به راحتی انجام می شود

پایان پیام/.

 

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment