سیستم نوین تهویه مطبوع ژاپنی در خودروهای آلمانی + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، ساندن یکی از پیشگامان صنعت قطعه سازی ژاپن تایید کرده است که در حال تولید کمپرسور برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع خودروهای دایملر است.

 

 

 

خودروساز آلمانی که نگرانی های زیادی در مورد استفاده از R1234yf اشتعال پذیر دارد کمپرسورهای CO2 را از ماه می از کارخانه یاتی جیمای ساندن تحویل گرفته است. تولید کمپرسور نتیجه یک تیم توسعه آلمانی-ژاپنی است که در سال 2014 تشکیل شد.

 

 

 

دایملر پیش از این استفاده از R1234yf – تنها مبردی که به صورت تجاری منطبق بر دستورالعمل MAN اروپا موجود است – امتناع کرده بود؛ این دستورالعمل قید می کند که تمامی مارک های جدید خودرو باید از مبردی با GWP زیر 150 استفاده کنند.

 

 

 

این خودروساز آلمانی قول داد از امسال خودروهای سواری مجهز به سیستم های تهویه مطبوع CO2 در خودروهای کلاس S و E عرضه کند.

 

 

 

به دلیل تجربه ارزشمند شرکت ساندن و حرکت به سمت تکنولوژی های جدید، دایملر این کمپانی را برای تولید کمپرسور R744 انتخاب کرد.

 

 

 

ساندن توانسته است تجربه استفاده از فناوری CO2 را در طیف گسترده ای از محصولات تبریدی از جمله ویترین های یخچال دار و ماشین های خرید خودکار برای غلبه بر ویژگی های فشار بالای CO2 بهره گیرد.

 

 

 

نتیجه محصولی با عملکرد سرمایش بهتر از کمپرسورهای مرسوم با یک پنجم ظرفیت است. اندازه و وزن کمپرسور معادل یک کمپرسور تهویه مطبوع R134a است.







انتهای خبر

تاسیساتتهویهسیستممطبوع
Comments (0)
Add Comment