سومین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، سومین همایش ملی “فناوری‌های نوین انرژی” به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد در 17 تا 18 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

 

 

 

دکتر ایمان احدی اخلاقی، دبیر سومین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی اظهار کرد: سومین همایش ملی “فناوری‌های نوین انرژی” با مشارکت دانشگاه صنعتی سجاد، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران ـ شاخه خراسان و شرکت برق منطقه‌ای خراسان، با ارائه چهار سخنرانی کلیدی، 6 ارائه تخصصی، 9 کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی، با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی سجاد به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

 

 

 

وی ادامه داد: این همایش در محورهای محیطزیست و تولید انرژی الکتریکی از منابع تجدیدپذیر، اقتصاد فناوری‌های نوین برق و چالش‌های پیش رو، فناوری‌های نوین روشنایی و هوشمندسازی ساختمان، اتوماسیون در صنعت برق و امنیت سایبری، کاهش تلفات، مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری، کارآفرینی و مهندسی حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و مهندسی پزشکی دانشگاه صنتی سجاد از برگزاری نمایشگاه‌ جانبی در حاشیه این همایش خبر داد و عنوان کرد: هر صنعتی که با موضوع فناوری‌های نوین انرژی در ارتباط باشد، می‌تواند در این نمایشگاه محصولات و ایده‌های خود را ارائه دهد.

 

 

 

 

اخلاقی تصریح کرد: کمیته علمی بسیار فعالی سومین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی را پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود بیش از 300 نفر در این همایش مشارکت داشته باشند.

 

 

 

 

وی با اشاره به مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد در برگزاری سومین همایش ملی “فناوری‌های نوین انرژی”، افزود: حضور دانشجویان در برگزاری این همایش موجب شادابی و از طرفی ایجاد ایده و انگیزه در آنان می‌شود، همچنین در ثبت‌نام این همایش تخفیفات دانشجویی نیز درنظرگرفته شده است.

 

 

 

 

اخلاقی اضافه کرد: مصرف انرژی در شهرها به شیوه سنتی صورت می‌گیرد که موجب اتلاف بسیار انرژی و راندمان پایین آن می‌شود.

 

 

 

وی گفت: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این همایش کارشناسان و متخصصان برق هستند، به مبحث اخلاق حرفه‌ای اهمیت زیادی داده شده است.







انتهای خبر

انرژیتاسیساتفناوریهمایش
Comments (0)
Add Comment