سقوط دوباره هواپیما(عکس)

 

اگرچه به دنیای تاسیسات این خبر ربطی ندارد ولی از طرف گروه تاسیسات نیوز خدمت بازماندگان این حادثه دلخراش تسلیت عرض می نماییم.


به گزارش تاسیسات نیوز و به نقل از خبرآنلاین  آمار تلفات و مصدومان سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ در غرب تهران، فعلا متناقض است.

 

رئیس مدیریت بحران شهر تهران به فارس گفت: در حادثه سقوط هواپیمای سپاهان‌ایر که بیش از 42 سرنشین داشته 42 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

 

احمد صادقی گفت: این هواپیما مسافربری بوده و طبق اطلاعات به دست آمده بر روی منازل مسکونی و خودروها سقوط نکرده و در نتیجه ترافیکی ایجاد نشده است.

 

وی ادامه داد: مجروحان را پس از وقوع حادثه منتقل کردند، علت در حال بررسی است و نیروهای اورژانس و هلال‌احمر در محل حادثه حاضر شده‌اند.

 

صادقی گفت: توصیه می‌شود که مردم به محل حادثه مراجعه نکنند تا ازدحام ایجاد نشده و رسیدگی به مجروحان راحت‌تر انجام شود.

 

این درحالی است که رئیس اورژانس تهران می گوید حادثه ۷ مصدوم داشت.

 

امین صابری نیا گفت:‌ سانحه سقوط هواپیما ساعت 9 و 23 دقیقه به اورژانس اطلاع داده شد 4 دقیقه بعد 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر بودند اما متأسفانه اکثر مسافران هواپیما فوت کرده بودند.

 

وی گفت: آمار کشته ها بیش از 30 نفر است اما 3 مصدوم این حادثه با آمبولانس هوایی و 4 مصدوم با آمبولانس زمینی به بیمارستان و درمانگاههای اطراف منتقل شدند.

عکس ها از خبرگزاری های ایسنا گرفته شده است.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان خبر

سقوط هواپیما،حادثه ،
Comments (0)
Add Comment