سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای بهبود زنجیره سرمای آفریقا

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، زیرساخت لجستیکی تحت کنترل دما در جنوب صحرای آفریقا توسعه نیافته است و در جاهایی وجود ندارد. انتظار می رود نرخ رشد جمعیت فعلی با سرعت سریع شهرنشینی مخلوط شود و کسری بودجه را بدتر کند.

برای تلاش و بهبود وضعیت، مدیران سرمایه گذاری زیرساخت آفریقا (AIIM) و شرکای سرمایه گذاری آن، Bauta Logistics و Mokobela Shakati (Pty) Ltd Consortium Holdings Commercial Colding (CCH) را تاسیس کرده اند.

CCH بر کسب و توسعه امکانات با مکان‌های فیزیکی استراتژیک و/یا ادغام با تولیدکنندگان مواد غذایی، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان پیشرو در بازار تمرکز خواهد کرد.

قصد سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری در این پلتفرم است که با خرید اولیه CCS Logistics از Oceana Group آغاز شد. CCS بیش از ۵۰ سال است که عملیاتی شده است و یک رهبر تثبیت شده در بازار لجستیک کنترل دما (TCL) آفریقای جنوبی است. CCS در حال حاضر حدود ۱۰۰۰۰۰ پالت ذخیره سازی را در شش تأسیسات در ژوهانسبورگ، کیپ تاون و Walvis Bay، نامیبیا اداره می کند.

دامیلولا آگباجه، مدیر سرمایه گذاری AIIM گفت: آفریقای جنوبی که دارای پیشرفته ترین زیرساخت های TCL قاره با ۱۳ مترمکعب سردخانه به ازای هر ۱۰۰۰ ساکن است، از اقتصادهای مشابهی مانند مصر و برزیل که به ترتیب ۱۰۵ مترمکعب و ۸۳ مترمکعب دارند عقب است.

زیرساخت TCL برای بهبود امنیت غذایی کشورهای جنوب صحرای آفریقا حیاتی است. اجازه دادن به تولیدکنندگان داخلی برای رعایت استانداردهای لازم برای مشارکت در تجارت جهانی؛ و ایجاد مشاغل با ارزش بالاتر از طریق مدل‌های رسمی‌تر خرده‌فروشی و عمده‌فروشی مواد غذایی».

او توضیح داد که CCH بر کسب و توسعه امکانات با مکان‌های فیزیکی استراتژیک و/یا ادغام با تولیدکنندگان مواد غذایی، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان پیشرو در بازار تمرکز خواهد کرد.

آگباجه گفت که AIIM تشخیص داده است که سردخانه ها انرژی بر هستند و از سوابق گسترده خود در سرمایه گذاری انرژی در سراسر این قاره برای افزایش کارایی و بهبود ترکیب تولید CCS استفاده خواهد کرد.

آگباجه گفت: با استقرار تولید انرژی تجدیدپذیر و ذخیره باتری با شرکت‌های شریک AIIM، CCH انتظار دارد خطر محدودیت‌های قابلیت اطمینان شبکه را کاهش دهد و باعث رشد شود.

 

پایان پیام/

AREA، تاسیسات نیوز، تاسیساتآفریقاانرژی
Comments (0)
Add Comment