سخنان مهندس رجبی در نشست بازرسان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی امروز دوشنبه مورخ 96/6/13دومین نشست بازرسان سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی در حال برگزاری است.

 

 

 

مهندس رجبی در جلسه اظهار داشت: از هفته گذشته اولین تیم بازرسی به یکی از استانها فرستاده شد و هدف این است به نحوی عمل کنیم که سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها به یک وحدت رویه برسند.

 

 

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه گفت :شفافیت و انضباط در سازمانهای نظام مهندسی باید نهادینه شود که برای رسیدن به آن نقش اساسی را بازرسان دارند لازمه این کار این است که موضع بیطرفی خود رابازرسان استانها حفظ نمایند .

 

 

 

وی تاکید کردفصل الخطاب ما باید قانون باشد ممکن است بندهایی از قانون جای اصلاح داشته باشد ولی هم اکنون آنچه جاری است باید عمل شود اگر بازرسان با موضع بیطرفی وفق قانون عمل کنند مشکلات استانها حل خواهد شد.

 

 

 

جستجو در اسناد و مدارک دوره های قبل توسط بازرسان را ابراز امیدواری کرد که صرفا براساس خیر اندیشی باشد ولی اولویت شرایط حال سازمانها باید در نظر گرفته شود.

 

 

 

مهندس رجبی از بازرسان درخواست نمود ابهامات و سوالات خود رابدوا در هیات رییسه و هیات مدیره مطرح کنند به جای اینکه از مجراهای دیگر استفاده کنند ومبنای کار را قانون نظام مهندسی ساختمان قرار دهند.





رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه خواست که هم وزارت راه و شهرسازی و هم سازمان نظام مهندسی خود رامکلف به اجرای قانون بدانند.

 

 

 

تیم های بازرسی فرستاده شده به استانها جهت تهیه چک لیست ها از استانها برای رسیدن به وحدت رویه و رساندن سازمانها به کار اصلی خود در آینده به کلیه استانها فرستاده میشوند که هم منافع بهره بردار تامین و هم به برکت خواهیم رسید.

 

 

 

در پایان جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت :انشاله جلسه آینده بازرسان در شورای مرکزی برگزار شود.







انتهای خبر

بازرسانتاسیساتنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment