سامانه معاینه فنی موتورخانه ها رونمایی شد

 

مراسم روز ملی هوای پاک با حضور معاون اول رییس جمهور، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، در این مراسم از سامانه معاینه فنی موتورخانه‌ها ( با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران) در راستای «ماده ۱۷ قانون هوای پاک» رونمایی شد.
دکتر محمد مخبر در مراسم گرامیداشت روز ملی هوای پاک که بعدازظهر امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، محیط زیست را اساس حیات و بی توجهی به آن را ظلم به امروز و آینده کشور دانست.
معاون اول رییس جمهور از عزم دولت مردمی برای برداشتن گام های اساسی در بحث هوای پاک خبر داد و گفت: البته این امر نیاز به زمان و عزم عمومی دارد.
وی افزود: مردم باید علاوه بر همکاری در کاهش آلودگی هوا، نقش خود را به عنوان ناظر بر عملکرد دستگاه های حکومتی ایفا کنند.
معاون اول رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: دولت سیزدهم اجازه اجرای هیچ پروژه ای بدون در نظر گرفتن الزامات زیست محیطی را نخواهد داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه های اجرایی، زمینه لازم برای کاهش آلودگی هوا در شهرها و استان های مختلف کشور فراهم شود.
۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک نامگذاری شده است، هر ساله برای این روز شعاری انتخاب می شود که شعار امسال هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی تعیین شده است.
در این مراسم، کارت شناسایی همیار محیط بان به محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری اهدا شد.

سازمان استانداردسازمان حفاظت از محیط زیستسامانه معاینه فنی موتورخانه
Comments (0)
Add Comment