سامانه الکترونیک تامین کالای نفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، طراحی، نیازسنجی و استقرار سامانه تامین الکترونیک کالای صنعت نفت در شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های تابعه به‌عنوان پیشگام در راه‌اندازی این سامانه کلید خورد.




با راه‌اندازی این سامانه در شرکت‌های نفتی و در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تمام فرآیند تهیه و تدارکات کالا از طریق این سامانه انجام می‌گیرد.





ارسلان انصاری، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: اکنون تمام مراحل استقرار این سامانه در شرکت نفت و گاز غرب انجام گرفته و دوره‌های آموزشی آن نیز با شرکت 19 نفر از همکاران شرکت طی دو روز برگزار شد.





وی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه تامین الکترونیک کالای وزارت نفت با هدف رونق‌بخشی به تولیدات داخلی، ایجاد سیاست‌های یکپارچه حمایتی، خودکفایی صنعتی و ایجاد بستری یکپارچه در همه بخش‌های بازرگانی و مراکز خرید وزارت نفت تعریف و اجرایی می‌شود، به مزایای استقرار این سامانه در شرکت اشاره کرد و گفت: شفاف‌سازی معاملات، امکان دسترسی تامین‌کنندگان به سامانه، برقراری ارتباط بین سازندگان و تامین‌کنندگان و واحدهای مختلف صنعت نفت، جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و بهبود فرآیند تامین کالا از مهم‌ترین مزایای استقرار این سامانه است.






انتهای خبر

الکترونیکتاسیساتسامانهنفت
Comments (0)
Add Comment