ساماندهي يكهزارو۳۰۰ انشعاب آب غيرمجاز درشهر بوشهر ضروري است

سهراب بياتي گفت: اين انشعاب هاي آب غير مجاز در محلات تنگك‌ها، امامز‌اده جديد، سرتل و راياني مربوط به منازل مسكوني است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، وي اضافه كرد: صاحبان اين منازل بدون اطلاع و هماهنگي با شركت آب و فاضلاب و به صورت مخفيانه اقدام به نصب انشعاب آب كرده‌اند كه برداشت و مصرف آب آنان غير مجاز و از نظر شرعي اشكال دارد.

وي با اشاره به اين كه اين خانوار ها روزانه بيش از دو هزار و ۱۶۷ متر مكعب آب مصرف مي‌كنند افزود: اين انشعاب هاي غير مجاز كه آب مصرفي آنان بدون هزينه و مخفيانه است، پر مصرف هستند و بايد هر چه زودتر ساماندهي شوند.

معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه كرد: اين خانوارها كه سبب ايجاد فرهنگ برداشت غير مجاز آب در بوشهر شده‌اند، ماهانه ۶۵هزار متر مكعب آب مصرف مي كنند كه اين مصارف باعث افت فشار، هدر رفت و بالا رفتن هزينه هاي توليد و توزيع آب مي شوند.

بياتي تاكيد كرد: انشعاب هاي غير مجاز علاوه بر افزايش هزينه هاي جاري، درآمد اين شركت را نيز به ميزان ۶۹۰ ميليون ريال كاهش داده است و ارائه خدمات مطلوب را با مشكل مواجه مي كند.

وي گفت: با توجه به استفتاء مراجع تقليد مصرف آب مشتركيني كه در قبال آب مصرفي نسبت به پرداخت آب بها مصرفي اجتناب مي‌كنند، حرام است.

معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: شركت آب و فاضلاب استان بوشهر براي ساماندهي و واگذاري انشعابات به متقاضيان به صورت قانوني آماده است و با مراجعه متقاضيان در زودترين زمان ممكن واگذاري انشعابات انجام مي‌شود.

بياتي بيان كرد: خدمات رساني مطلوب به شهروندان و مشتركين از وظايف شركت آب و فاضلاب است و لازم است همشهريان داراي انشعاب غير مجاز براي بهره‌مندي از خدمات مطلوب از شركت، انشعابات خود را قانوني كنند.

پایان پیام/.

 

 

نانو، تاسیسات، مکانیک، سازه، موتورخانه، سردخانه، تبرید، سیستم، حرارتی، نمایشگاه، کنفرانس، آموزش
Comments (0)
Add Comment