سال جدید فرصتی برای پندگیری از اشتباهات گذشته

تاسیسات نیوز – صدیقه بهزادپور: حمیدرضا  صالحی نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران: سال جدید فرصتی برای پندگیری از سیاست های اشتباه در حوزه های مختلف در سال گذشته است . تغییر رویکردها و اصلاحاتی در این حوزه می تواند گامی به جلو در مسیر اصلاحات و تغییرات مطلوب در کشور باشد. بدیهی است رویکردهای جدید در سیاست ها نیاز به برنامه ریزی های جدید و احتمالاً به کارگرفتن متخصصین و افراد جدید در حوزه های مختلف دارد.
صالحی افزود: تغییر زیرساخت ها شرط اصلی تغییرات جدی به منظور پیشرفت و عملیاتی ساختن پروژه ها و نیل به اهداف از پیش تعریف شده است و در این بین استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می تواند کشور را در این مسیر کمک کند.
او با تاکید بر تغییر سیاست ها اظهار کرد: دوراندیشی در حل چالش های اقتصادی در بخش های مختلف پیش از موعد می تواند سالی سرشار از آرامش و خالی از مشکلات را برای ما ترسیم کند و در این زمینه می توان به ضرورت چاره اندیشی برای  تامین برق و گاز در تابستان و زمستان سال آینده اشاره کرد که نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای تامین نیازهای داخلی دارد و بدیهی است اهمیت بخشیدن به بخش خصوصی می تواند به  این مهم جامه عمل بپوشاند.
تبریک سال نوحمیدرضا صالحیسال جدیدکمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران
Comments (0)
Add Comment