سازمان نظام مهندسی استان تهران در هفته ای که گذشت

اطلاعیه مالیاتی، کارت تخفیف 40 تا 70 درصدی برای اعضا و خانواده ایشان، ثبت نام از بانوان مهندس در کارگاه آشنایی با نحوه نظارت در هفت رشته  از جمله اخبار این هفته است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،

  •   مرحله دوم ثبت نام از ناظران محترم عضو سازمان آغاز شد

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: با عنایت به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول ارجاع کار نظارت از طریق سازمان که از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری محقق گردید بدینوسیله از کلیه ناظران محترم که علاقمند به ارائه خدمات نظارت در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک می باشند و در مرحله اول موفق به ثبت نام نشده اند یا علاقمند به تغییر مناطق یا گروه ساختمانی منتخب خود می باشند دعوت بعمل می آید تا نسبت به ثبت نام در سامانه ارجاع کار نظارت در سایت سازمان یا تغییر مشخصات خود اقدام نمایند به همین منظور سامانه مذکور از تاریخ 92/03/04 تا پایان خرداد ماه بازگشایی و امکان ثبت نام برای اعضا محترم فراهم شده است.

  • کارت تخفیف 40 تا 70 درصدی برای اعضا و خانواده ایشان

 

اطلاعیه مهم برای علاقمندان شنا و ورزش

سلام مهندس محترم،

به اطلاع می­رساند با توجه به اقدام امور رفاهی سازمان شما می­توانید برای تهیه کارت­های تخفیف ویژه مهندسان ساختمان استان تهران جهت استفاده در استخرها و باشگاه­های ورزشی طرف قرارداد شرکت زیبا موج نوین با پرداخت وجه هر عدد کارت به مبلغ 1500 تومان به حساب بانک توسعه (103-890-102915-1) و بانک صادرات(0101229210000) به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به تعداد مورد نیاز کارت تخفیف تهیه نمایید.

برای مشاهده مراکز مورد قرارداد اینجا کلیک نمایید.

لازم به ذکر است، با ارائه کارت­های فوق شامل 40% تا 70% تخفیف خواهید شد. به طور مثال برای تهیه 10 عدد کارت باید مبلغ 15/000 تومان فیش بانکی به بخش امور رفاهی ارائه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 42707112 تماس حاصل فرمائید.

 

  • ثبت نام از بانوان مهندس در کارگاه آشنایی با نحوه نظارت در هفت رشته

بانوان مهندس عضو سازمان که تاکنون موفق به اخذ پروانه اشتغال نگردیده اند و بانوان مهندس پایه 3 می توانند در صورت تمایل جهت ثبت نام در کارگاه آشنایی با نحوه نظارت در 7 رشته به سایت سازمان مراجعه فرمایند.مهلت ثبت نام تا تاریخ 92/03/19 می باشد.

 

 

  • تدوین شیوه‏نامه نحوه صدور صلاحیت بر طراحی، نظارت و اجرایی تخریب ساختمان‏ها

 

مهندس علی فرج زاده ها نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه ای به استان ها خواست با توجه به تاکید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان  بر ضرورت تدوین شیوه‏نامه نحوه صدور صلاحیت بر طراحی، نظارت و اجرایی تخریب ساختمان‏ها نظرات تخصصی استان تا یک ماه آینده به شورای مرکزی منعکس گردد.

 

متن نامه به شرح ذیل می باشد :

 

بسمه تعالی

 

رياست محترم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان (كليه استانها)

 

با سلام

 

احتراماً، با توجه به تأکید شورای مرکزی مبنی بر تدوین شیوه‏نامه نحوه صدور صلاحیت بر طراحی، نظارت و اجرایی تخریب ساختمان‏ها و آواربرداری آنها، خواهشمند است دستور فرمایید موضوع در گروه‏های تخصصی آن استان مطرح و نظرات مربوطه  حداکثر ظرف یکماه آینده به این سازمان ارسال گردد.

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment