ساخت و ساز غیرمجاز با ماهواره رصد می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، با اشاره به تشدید نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز از بهره گیری از تصاویر ماهواره ای به منظور حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، از  استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه با فرمانداران اظهار داشت: فرمانداران اهتمام و توجه جدی نسبت به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ها داشته باشند که در این بودجه سرانه تقریبی برای هر شهروند ۲ میلیون تومان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به پیگیری جدی موضوعات عمرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آخر فعالیت شوراهاست و برخی از وعده‌های آنها عملیاتی نشده باید نظارت جدی بر فعالیتشان صورت گیرد، از اینرو جلسات شورا باید علنی باشد و به استحضار مردم برسد.
چراغعلی با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد: فرمانداران نظارت بر ساخت و سازها را مورد توجه جدی قرار دهند که در این زمینه به زودی با استفاده از عکس‌های ماهواره‌ای هر ۲ روز یک بار اتفاقات شهرستان‌ها رصد می‌شود.
وی گفت: پروژه‌های مختلفی در دهه فجر در استان افتتاح می‌شود، ضمن اینکه از اکنون تا پایان دولت همه در آماده‌باش عمرانی هستیم تا مطالبات مردم محقق شود.
استانداریتصاویر ماهواره ایساخت و سازغیرمجازماهوارهچراغعلی
Comments (0)
Add Comment