ساخت نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی در خرم‌آباد

به گزارش تاسیسات نیوز، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در جمع خبرنگاران این شهرستان یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان دلفان را اجرای عملیات سد تاج امیر دانست و اظهارداشت: امسال عملیات اجرایی دو سد در سطح کشور آغاز شده است که یکی از این سدها سد تاج امیر شهرستان دلفان است.





در گزارش تسنیم آمده است که وی با اشاره به اینکه سد تاج امیر دلفان هم اکنون 18 تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: سد تاج امیر دلفان به نوعی جز سدهای اقتصاد مقاومتی است و کار اجرای آن به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.





استاندار لرستان عنوان کرد: در رابطه با ساخت سدها سال‌های گذشته نیز وزارت نیرو توجه ویژه ای به استان لرستان داشته است اگرچه اکنون در تخصیص پیگیر هستیم ولی اینکه سه سد در طول سه سال به بهره‌برداری برسد و اعتبارات 80 درصد رشد کند جای تقدیر و تشکر دارد.




وی بیان کرد: وزیر نیرو در بحث سد بختیاری نیز دستور داده است تا کار عملیات اجرایی آن شروع شود الان پیمانکار خارجی انتخاب شده و در حال عقد قرار است تا بتوانند قرار داد فنی و مالی آن را منعقد کنند.





بازوند در رابطه با ساخت نیروگاه هزار مگاواتی در خرم‌آباد نیز افزود: مقرر شده است سرمایه گذاری نیروگاه هزار مگاواتی خرم‌آباد توسط دولت انجام شود که هم اکنون زمین آن مهیا شده و امیدواریم تا پایان سال نیز شاهد عملیات اجرایی این نیروگاه باشیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

اقتصادتاسیساتلرستاننیروگاه
Comments (0)
Add Comment