ساخت بزرگترین پکیج تصفیه فاضلاب شهری کشور

به گزارش تاسیسات نیوز، حسین فرهادیان مدیرعامل شرکت کاشفان نیلفام با اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد با طراحی و ساخت بزرگترین پکیج تصفیه فاضلاب شهری کشور، گام بلندی در جهت صرفه جویی هزینه‌ها و حل مشکلات عمومی به کمک فناوری در ایران برداشته شود.

 

 

 

وی با اشاره به نصب این پکیج تصفیه فاضلاب شهری در شهر جدید مجلسی اصفهان گفت: این پکیج تصفیه با ظرفیت ۱۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز، دارای توانایی تحت پوشش قرار دادن ۹۰۰۰ نفر است. وی ادامه داد: برخورداری از فضای مفید کمتر از ۷۰۰ متر مربع، مصرف انرژی بسیار مناسب (کمتر از ۵۰ کیلو وات) و استفاده از فناوری‌های تصفیه نوین فاضلاب از ویژگی‌های منحصر به فرد این سیستم است.

 

 

 

 

فرهادیان، قابلیت نصب در مناطق مختلف آب و هوایی، کاهش سرمایه گذاری اولیه و افزایش بهره‌وری را از مزایای پکیج نوین تصفیه تولید داخل برشمرد و افزود: این شرکت پکیج‌ها را به صورت فلزی و پلی اتیلنی با استفاده از نوین ترین تکنولوژی تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تعریف کرده و موفق شده است پکیج با بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحی و اجرا ‌کند.

 

 

 

 

وی افزود: فاضلاب‎های آلوده و بیماری‌زا پس از هدایت به این سیستم و طی مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می‌شوند.
فرهادیان، با اشاره به ثبت اختراعات و فعالیت‌های گوناگون این شرکت در حوزه تصفیه فاضلاب‌های شهری افزود: ساخت پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی، پکینگ (مدیا – آکنه) معلق نیلفام، مورد استفاده در تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی از اختراعات ثبت شده این شرکت به شمار می‌روند.
این فعال فناور، یا اشاره به توانمندی این شرکت در تولیدات فناورانه صنعت آب و فاضلاب گفت: طراحی و اجرای شبکه‎های جمع آوری فاضلاب، پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلاب‎های بهداشتی و صنعتی، پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی، انواع تجهیزات مورد نیاز در تصفیه خانه‎های آب و فاضلاب و سیستم‌های نوین چربی‌گیری از طرح‌های اجرایی شده توسط فناوران این شرکت به شمار می‌روند. از مزایای این سیستم می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت حمل آسان
کیفیت قابل قبول و ساختار مقاوم در برابر خوردگی
راهبری و نگهداری بسیار ساده و کم هزینه
کار کرد اتوماتیک و عدم نیاز به متصدی دائم
بهترین کیفیت پساب خروجی و فراتر از استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست
قابلیت استفاده از پساب خروجی جهت کشاورزی، آبیاری فضای سبز و باز چرخانی در صنایع
کاهش سرمایه گذاری اولیه و افزایش بهره‌وری (۲۰ تا ۳۰ درصد)
ساخت و اجرای سریع پکیج‎های نوین تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی با ضریب اطمینان بالا (در یک بازه کمتر از ۳ ماه)
قابلیت نصب در مناطق مختلف آب و هوایی
انرژی مصرفی کمتر (۳۰ تا ۵۰ درصد)
برخورداری از فضای لازم کمتر (۲۰ تا ۴۰ درصد)
هزینه تعمیر و نگهداری کمتر (۱۰ تا ۵۰ درصد)
استفاده از لجن تولیدی به عنوان کود بیولوژیکی (بیومس) قابل استفاده در زمین‎های کشاورزی

برندتاسیساتتصفیهفاضلاب
Comments (0)
Add Comment