ساخت بزرگترین باتری جهان

به گزارش تاسیسات نیوز، پاور وال های تسلا راه خود را به خانه ها پیدا می کنند؛ یکی از نقاط فروش اصلی آنها ادامه کار سیستم ها در زمان قطعی هاست. حال شرکت با ساختن بزرگ ترین سیستم ذخیره باتری جهان برای برق دار نگه داشتن خانه ها در طول تابستان برنامه های زیادی برای توسعه عملکرد خود به کل استرالیا دارد.

 

 

 

در سپتامبر گذشته، یک طوفان وسیع جنوب استرالیا را در نوردید و شبکه برق کشور را با اختلال مواجه ساخت و 1.7 میلیون نفر را بی برق کرد. طوفان دیگر سبب قطعی های بیشتر در دسامبر شد، در حالی که موج گرما بار دیگر در فوریه امسال آغاز شد. بعد از جزر و مدهای فراوان، دولت در ماه مارس برنامه هایی برای ساخت یک سیستم ذخیره سازی باتری بزرگ دارد.

 

 

 

تسلا برنده قراردادی برای این حوزه کلیدی شده که از یک نسخه کلان سیستم ذخیره انرژی تجاری Powerpack استفاده می کند. در واقع، این بزرگ ترین سازه ذخیره باتری یون لیتیوم در جهان است که ظرفیت 100 مگاوات را تقویت می کند و خروجی را به 129 مگاوات می رساند.

 

 

 

سیستم Powerpack همراه با مزرعه بادی در دست ساخت Hornsdale نزدیک Jamestown انرژی را برای تحویل طبق درخواست حدود 30000 خانه ذخیره می کند. این سیستم به کاهش کمبود برق کمک کرده و توانایی شبکه در اداره درخواست ها در زمان پیک را بهتر می کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

باتریبرندتاسیسات
Comments (0)
Add Comment