ساختمان های شهرداری ناامن است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت پایش ایمنی ساختمان‌های متعلق به شهرداری تهران تاکید کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر ضرورت پایش ایمنی ساختمان‌های متعلق به شهرداری تهران اظهار داشت: شهرداری تهران دارای ساختمان‌های قابل توجه اداری در سطح شهر است که محل تردد شهروندان و ارباب رجوع است لذا از این روی ضرورت دارد که ایمنی این ساختمان‌ها به صورت دوره‌ای مورد ارزیابی قرار گیرد تا حادثه‌ای برای کارکنان و شهروندان پیش نیاید. 
وی ادامه داد: این پذیرفتنی نیست که ما شاهد ساختمان‌هایی در سطح شهر و متعلق به شهرداری تهران باشیم که ایمنی آن‌ها مورد بحث است. مدیریت شهری بر رفع نواقص ایمنی ساختمان‌های ناایمن تاکید دارد و در همین راستا لیست ساختمان‌های ناایمن شهر با همکاری قوه قضاییه اعلام شد و باید ساختمان‌های شهرداری نیز مورد بررسی‌های ایمنی قرار گیرند.
وی با ابراز تاسف از حادثه‌ای که برای یکی از کارمندان شهرداری منطقه ۱۸ رخ داد، افزود: قطعا در بین ساختمان‌های شهرداری تهران، ساختمان‌هایی نیز وجود دارد که سن ساختمان بیشتر است و دچار فرسودگی شده است که این موضوع ایمنی آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
نجفی با تاکید بر بررسی تاسیسات و تجهیزات ساختمان ها گفت: علاوه بر ساختمان تجهیزاتی مانند آسانسور که کوچکترین نقص فنی در آن می‌تواند حادثه ساز باشد، ضرورت دارد که به صورت مداوم بررسی شود تا نقص‌های موجود رفع گردد. حادثه‌ای که در منطقه ۱۸ رخ داد و باعث جانباختن یکی از کارکنان شهرداری این منطقه شد نیز از این دست موارد است که باید از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و با هرگونه کوتاهی در این زمینه برخورد شود.
ساختمان های ناامن شهرداریسقوط آسانسورشورای اسلامی شهر تهراننقص فنی آسانسور
Comments (0)
Add Comment