زیبایی در عین هوشمندی

به گزارش تاسیسات نیوز، Tyco کنترل پانل حریق جدیدی به نام Zettler را برای بازار قاره آسیا طراحی و ارائه کرد. طراحی ظریف آن برای هر محیطی مناسب است.



از هتل‌های لوکس گرفته تا مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و واحدهای تجاری. صفحه لمسی آن دسترسی به هر قسمت از منوی دستگاه را به سادگی در سه مرحله امکان‌پذیر می‌کند.



به اذعان مدیران بخش توسعه Tyco، این فناوری می‌تواند به افزایش ضریب ایمنی محیط، کاهش هزینه‌ها و کسب بالاترین درجه امنیت در برابر آتش‌سوزی کمک کند. صاحبان سیستم و کاربران آن که نیاز به دسترسی و برنامه‌ریزی نرم‌افزاری دستگاه دارند، می‌توانند از نسخه کاربر این وسیله استفاده کنند.



خصوصیات سیستم Zettler روش‌های جدیدی برای اتصال و مدیریت تمام جنبه‌های سیستم دیجیتال کشف حریق MZX فراهم می‌کند.



صفحه کنترل جدید با سیستم MZX سازگار است و به تمام نمونه‌های قدیمی وصل می‌شود. همچنین سیستم می‌تواند برای پیشرفت‌های فناوری آتش‌سنجی در آینده به‌روز‌رسانی شود و ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ دستگاه حادثه‌یاب در هر صفحه و بیش از ۹۹ صفحه در هر شبکه را داراست.


 

صفحه کنترل Zettler برای یک تا هشت حلقه مناسب است. همچنین این سیستم توسط یک ریموت کنترل و صفحه لمسی رنگی هشت اینچی چند زبانه مدیریت می‌شود.




هر صفحه کنترل می‌تواند هشت کاربر داشته باشد. Zettler به کاربرانش اجازه می‌دهد تا برای تعیین هویت سریع و امن به جای کلیدهای سنتی از فناوری فرکانس رادیویی استفاده کنند.




مهندسان می‌توانند این سیستم را برای شرایط مختلفی برنامه‌نویسی کنند و ساکنین ساختمان را با نرم‌افزار مدیریت شرایط اضطراری تخلیه کنند.




این سیستم در کنار تاًییدیه‌های اروپایی Vds، EN54/13،EN54/2 ، EN54/4 دارای تاًییدیه TVV–PSB:EN54 و کد SSCP10:2005 از سنگاپور است.

 

 

 

 

انتهای خبر

ایمنیتاسیساتحریقپانل
Comments (0)
Add Comment