زمستان امسال قطعي گاز نخواهيم داشت

معاون وزير نفت با بيان اينکه با انجام تعميرات خطوط، تاسيسات تقويت فشار و پالايشگاه‌ها براي زمستان پايداري شبکه توليد و انتقال گاز کشور افزايش مي‌يابد و از افزايش ذخاير استراتژيک سوخت مايع نيروگاه‌ها به دليل افزايش گازرساني‌ها خبر  داد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز وی گفت: با مجموع تمهيدات انديشيده شده در وزارت نفت زمستان قطعي گاز نخواهيم داشت.جواد اوجي در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت

آماده سازي شبکه توليد و انتقال گاز ايران براي تامين مطمئن گاز مشترکان در فصل زمستان، گفت: در حال حاضر تعميرات اساسي و دوره‌اي پالايشگاه‌هاي گاز، تاسيسات تقويت فشار و خطوط لوله در حال انجام است.

معاون وزير نفت با اشاره به انجام عمليات پيگراني هوشمند و تميزکننده در سطح شبکه خطوط لوله فشار قوي گاز، تصريح کرد: بر اساس برنامه زمانبندي پيش بيني مي‌شود تا پايان مهرماه سال‌جاري تعميرات اساسي و دوره‌اي تمامي پالايشگاه‌ها به طور کامل انجام شود.

مديرعامل شرکت ملي گاز با تاکيد بر اينکه با وجود انجام تعميرات اساسي در برخي از واحدهاي پالايشگاهي اما هم اکنون ميزان گازرساني به نيروگاه‌هاي برق کشور در شرايط مطلوبي قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 165 تا 160 ميليون مترمکعب گاز طبيعي تحويل نيروگاه‌هاي کشور مي شود.

 پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment