زمان تامین سوخت گاز نیروگاه شازند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، جواد مهندس، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: شرکت گاز استان مرکزی در سال گذشته بخشی از سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه شازند را تامین کرد که امسال نیز تلاش خواهد کرد تا حد امکان سوخت موردنیاز نیروگاه را در زمستان تامین کند.





وی ادامه داد: استفاده از سوخت گاز توسط نیروگاه نقش بسیار موثری در کاهش میزان آلایندگی هوای شهر اراک و شازند دارد که این تامین سوخت گاز موردنیاز در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است.





مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 99 درصد از جمعیت استان زیر پوشش نعمت گاز قرار دارند، تصریح کرد: هم‌اکنون صد در صد شهرها، 96 درصد روستاها و صد در صد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.





مهندس بیان کرد: تنها تعدادی از روستاهای تفرش و ساوه به دلیل صعب‌العبور بودن و بالا بودن هزینه‌های مربوط به گازرسانی از نعمت گاز بی‌بهره‌ هستند که تلاش داریم در سال جاری با تامین اعتبارات مورد نیاز این روستاها را نیز گازرسانی کنیم.





وی خاطرنشان کرد: در صورت گازرسانی به این روستا تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار و استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های سبز کشور معرفی خواهد شد.





مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی پایداری شبکه و ارائه خدمات بی‌وقفه به مشترکان را از برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر عملیات گاز رسانی به 50 روستای استان در دست اقدام است و در سال جاری تلاش داریم تمام روستاهای بالای 20 خانوار را نیز گازرسانی کنیم.




مهندس ادامه داد: هم‌اینک 30 روستای استان فاقد نعمت گاز طبیعی هستند.





وی همچنین وصول مطالبات را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: میزان مطالبات شرکت گاز حدود 200 میلیارد تومان است.







انتهای خبر

آلایندگیتاسیساتنیروگاهگاز
Comments (0)
Add Comment