رویکرد سازمان نظام مهندسی؛ تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هیات مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان، تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان اصلی‌ترین ذینفعان خدمات مهندسی، مهندسان و حاکمیت است.
به گزارش تاسیسات نیوز، «مجتبی فرهمند» در نشست بررسی مسائل و مشکلات دفتر نمایندگی میبد که با حضور هیات رئیسه این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: کنترل نظام مهندسی بر ساخت‌وسازهای شهری روز به روز  افزایش پیدا خواهد کرد و امیدواریم دفاتر نمایندگی با برنامه‌هایی که در حوزه فرهنگ‌سازی و ارتباط با مردم و رسانه‌ها دارند، این فرایند را تسریع کنند.
وی رشد پرونده‌های ورودی به دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان میبد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با کمک و همدلی مهندسان و حمایت مسئولان و تعاملی که با مردم برقرار می‌شود، عملکرد شهرستان میبد بیش از پیش به سمت مطلوب و کنترل ساخت‌وسازهای شهری پیش رود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ارتقاء جایگاه مهندسان در فضای حرفه‌ای نظام ساخت‌وساز، توجه به رفاه مهندسان به ویژه در شهرستان‌ها، ارتقاءکیفیت ساخت و ساز شهری و صنعتی در کل استان و شفاف‌سازی فرایندها در راستای ارائه خدمات به مردم را از راهبردهای اصلی نظام مهندسی در دوره نهم خواند.
فرهمند خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هیات مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان، تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان اصلی‌ترین ذینفعان خدمات مهندسی، مهندسان و حاکمیت است.
در ابتدای این جلسه نیز «محمدحسین صباغی» مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان میبد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های ساخت و ساز، نظارت، دوره‌های آموزشی مهندسان و نحوه ارائه خدمات مهندسی ارائه کرد.
گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای هیات رئیسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دفاتر نمایندگی شهرستانی مطرح کردند.
رابطه صحیح نظام مهندسی ساختماننظام مهندسی یزد
Comments (0)
Add Comment