رویکردی جدید از دانفوس

به گزارش تاسیسات نیوز، دانفوس اعلام کرد در حال تاسیس یک آزمایشگاه پیشرفته جدید برای تست تجهیزات HVAC است.


مرکز جدید همچنین آموزش را تسهیل کرده و به عنوان یک مرکز تحقیق و توسعه برای نوآوری های آینده عمل می کند.

 

«مرکز توسعه مهندسی فردا» با وسعت 22000 فوت مربع در تالاهاسی فلوریدا ساخته می شود که در طرح توسعه تاسیسات موجود که مرکز مهندسی و ساخت کمپرسورهای یاتاقان مغناطیسی بدون روغن Turbocor است، قرار می گیرد.

 

 

جان گالین – رئیس واحد آمریکای شمالی دانفوس – می گوید: «یکی از انگیزه های اصلی این سرمایه گذاری مهم، افزایش نیاز مشتریان ما به مطابقت با تعداد بی شمار مقررات و الزامات آزمایش سازمان حفاظت محیط زیست و دپارتمان انرژی است.

 

ما حس می کنیم کمک به صنعت برای آمادگی به منظور رسیدن به سطوح راندمان انرژی بالاتر و اهداف مبرد با GWP پایین بسیار مهم است.


در حال حاضر ظرفیت آزمایشگاهی موجود در ایالات متحده برای رفع تقاضا کافی نیست، پس این سرمایه گذاری مشتریان ما را قادر می سازد مسیر تجهیزات نسل آینده خود را تقویت کنند.»

 

این مرکز شامل سه مجموعه اتاق سایکرومتریک با قابلیت تست سیستم های تهویه مطبوع شامل تجهیزات مسکونی و واحدهای روف تاپ از 2.5 تا 50 تن و چیلرهای هوای سرد تا 150 تن می باشد.

 

 

سرمایه گذاری در این مرکز توسعه همراه با راه اندازی یک برند جهانی جدید – مهندسی فردا – است که تکنولوژی ها و راه حل هایی فراهم می کند که با مهارت و موجودی گسترده برای رفع مجموعه رو به رشدی از چالش های موجود در زیرساختارها، عرضه غذاهای ایمن، راندمان انرژی و GWP پایین کار می کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

بین المللتاسیساتتکنولوژیمهندسی
Comments (0)
Add Comment