رویاهای فوتبالی یک برند

به گزارش تاسیسات نیوز، همه ما شرکت گازپروم را به عنوان شرکتی فعال در اکتشاف، تولید، انتقال، ذخیره سازی، پالایش و فروش گاز طبیعی، میعانات گازی و نفت خام در سراسر دنیا می شناسیم. الیته این شرکت در بخش فروش و بازاریابی برق و حرارت نیز فعالیت دارد.




در چشم انداز این شرکت می خوانیم: شرکت گازپروم در نظر دارد تا به یک تامین کننده پایدار، کارا و متوازن عرضه گاز طبیعی و سایر منابع انرژی و فرآورده های آن به مشتریان خود تبدیل شود.




گازپروم بزرگترین ذخایر گاز طبیعی دنیا را در اختیار دارد. این شرکت مالک 18 درصد ذخایر گاز دنیا و 72 درصد ذخایر گازی روسیه است. همچنین 77 درصد تولید گاز روسیه و 15 درصد تولید این منبع انرژی دنیا در اختیار این غول روسی قرار دارد. هم اکنون گازپروم در پروژه هایی عظیم نظیر یامال، مناطق قطبی، شرق سیبری و شرق دور فعال است.




*عرضه کننده پایدار گاز طبیعی

 

شرکت گازپروم یک عرضه کننده پایدار گاز طبیعی به روس ها و مصرف کنندگان خارجی است. این شرکت بزرگترین شبکه خط لوله ترانزیت گاز دنیا را در اختیار داشته که بیش از 164 هزار کیلومتر طول دارد. گازپروم بیش از 50 درصد گاز تولیدی خود را به بیش از 30 کشور دنیا (بدون احتساب جمهوری های استقلال یافته از شوروی سابق) به فروش می رساند. از سوی دیگر، شرکت گازپروم تنها تولیدکننده و صادرکننده ال ان جی در کشور روسیه نیز محسوب می شود.



*پیوند راهبردهای گازپروم با فوتبال

 

شرکت گازپروم تلاش می کند تا هدف راهبردی خود مبنی بر رهبری شرکت های انرژی دنیا را از طریق متنوع نمودن بازارهای فروش، اطمینان از عرضه پایدار و افزایش کارایی عملیاتی همراه با توسعه دانش و فناوری محقق نماید.




ورزش فوتبال با احساسات گره خورده است. تماشاگران، فوتبال را ورزشی جذاب می دانند که هر بازی، یک تجربه متفاوت است. شرکت گازپروم با حمایت مالی از این ورزش تلاش می کند تا ورزش و کار را در هم آمیزد. آلکسی میلر، مدیرعامل گازپروم می گوید: ما نه تنها بزرگترین شرکت گاز دنیا هستیم، بلکه یکی از بزرگترین طرفداران این ورزش دوست داشتنی هستیم.




*باشگاه فوتبال زنیت سن پطرزبورگ

 

این تیم نخستین تیمی بود که شرکت گازپروم از آن حمایت مالی کرده است. این تیم در سال ۲۰۰۸ میلادی، قهرمانی جام یوفا و سوپرجام یوفا را به دست آورد. گفتنی است که بیش از ۶۰ درصد شهروندان شهر سن پطرزبورگ از طرفداران این تیم هستند.




*باشگاه فوتبال شالکه ۰۴

 

در سال ۲۰۰۷ میلادی شرکت گازپروم حمایت مالی از این تیم آلمانی را پذیرفت. این تیم نخستین تیم غیرآلمانی ای بود که از حمایت شرکت گازپروم برخوردار گردید. تیم شالکه 04 تاکنون سه بار قهرمان لیگ آلمان شده و در جام یوفا نیز نتایج ارزشمندی به دست آورده است.




*باشگاه فوتبال ستاره سرخ بلگراد

 

شرکت گازپروم با حمایت مالی از این تیم صربستانی به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است. این باشگاه در سال 1945 میلادی تاسیس شده و از سال 2010 میلادی، لوگوی لاجوردی شرکت گازپروم بر سینه بازیکنان این تیم می درخشد. این تیم در منطقه بالکان دارای بیش از چهار میلیون هوادار دو آتشه است.




*فیفا

 

شرکت گازپروم در فاصله سال های 2015 تا 2018 میلادی از حامیان رسمی فیفا بود.همچنین در بازی های جام جهانی فوتبال 2018 میلادی که برای نخستین بار در روسیه برگزار می شود، گازپروم از حامیان این بازی ها خواهد بود.








انتهای خبر

برندتاسیساتفوتبالگاز
Comments (0)
Add Comment