رونمایی از شعار گیتی پسند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گیتی پسند، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران هجدهم مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز می کند و به مدت چهار روز، فعالان صنعت ساختمان توانایی های خود را در این بخش به معرض دید عموم و متخصصان می گذارند.
گروه صنایع گیتی پسند که همواره پای ثابت حضور در این نمایشگاه بوده است امسال نیز با همکاری بخش های مختلف گروه در این نمایشگاه حضور به هم خواهد رساند.
این گروه صنعتی که از یکی از بزرگترین فعالان صنعت ساختمان و تاسیسات به حساب می آید امسال در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در دو غرفه میزبان بازدیدکنندگان و متخصصان خواهد بود.
غرفه گروه در سالن ۸،۹ و غرفه فضای باز جنب سالن ۲۵ از هجدهم تا ۲۱ مرداد ماه میزبان متخصصان، مشتریان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بین المللی خواهد بود.
امسال گروه صنایع گیتی پسند شعار “یک خانه، یک برند” را در دستور کار خود قرار داده تا بیش از پیش به اهداف عالیه خود که همانا ساخت یک خانه کامل با محصولات گیتی پسند نزدیک شود.
این گروه صنعتی به عنوان ارائه دهنده نگرش های نوین و تکنولوژی های برتر در صنعت ساختمان، تاسیسات و انرژی های تجدید پذیر با شعار “یک خانه، یک برند” در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضوری فعال خواهد داشت.
کارشناسان گروه صنایع گیتی پسند نیز در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، میزبان متخصصان و بازدیدکنندگان خواهند بود تا پاسخگوی سوال های مختلف آنها باشند.
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، خدمات و صنایع وابسته تهران از هجدهم تا بیست و یکم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می باشد و غرفه گروه صنایع گیتی پسند در سالن ۸،۹ و غرفه فضای باز جنب سالن ۲۵ میزبان متخصصان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتصنعت ساختماننمایشگاهگیتی پسند
Comments (0)
Add Comment