رستم قاسمی:مهندسان با روحیه جهادی به میدان آیند

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جریان جلسه انتخابات شورای مرکزی این سازمان گفت: در ابتدا درود می فرستم برروح شهدای مهندس همیشه زنده کشور. از شهید باکری تا هزاران شهید دیگر این عرصه. مهندسانی که در دوران دفاع مقدس جان خود را فدای دفاع از آب و خاک خود کردند و کردارشان باید الگویی برای تک تک ما و خانواده بزرگ نظام مهندسی باشد.
به گزارش تاسیسات نیوز ، وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: البته امروز هم همچنان مهندسان بسیاری هستند که در نظام مهندسی، با روحیه جهادی و انقلابی می توانند نقش موثری را عهده دار باشند و با حمایت های خود وزارت راه و شهرسازی را در انجام وظایفی که برعهده دارند یاری کنند.
قاسمی در ادامه تاکید کرد: خوشحالم که امروز اعلام کنم با شناختی که از مجموعه بزرگ و عظیم خانواده نظام مهندسی به دست آورده ام، اعلام کنم که تک تک اعضای این خانواده می توانند بازوان قوی ما در اجرای طرح های مختلف و در راس آنها، طرح احداث بیش از یک میلیون مسکن در سال، در کشور باشند.
وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: همچنین امیدواریم با همت شورای مرکزی جدید، شاهد تحولی ملموس و عینی در ارتقاء کیفیت ساخت و سازها در کشور باشیم، چرا که عمیقا براین باوریم که این شبکه بزرگ از پتانسیل بالایی برای نظارت برروند تولید مسکن و سازه های شهرسازی و سایر سازه ها برخوردار است.
رستم قاسمیمهندساننظام مهندسی ساختماننهضت ملی مسکن
Comments (0)
Add Comment