راه اندازی مجتمع تحقیقات و فناوری در لرستان

در صورت راه اندازی این مجتمع، لرستان دومین استان بعد از البرز خواهد بود که صاحب مجتمع تحقیقات و فناوری می شود.

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علی نادر دهقانی در جریان نشست هم اندیشی استاندار لرستان با روسای دانشگاههای استان در سخنانی با اشاره به اینکه ما در جهاد دانشگاهی دو کار مهم را در دست پیگیری داریم اظهار داشت: راه اندازی مجتمع تحقیقات و فناوری در استان یکی از کارها است.

 

وی افزود: در صورت راه اندازی این مجتمع، لرستان دومین استان بعد از البرز خواهد بود که صاحب مجتمع تحقیقات و فناوری می شود.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان ادامه داد: راه اندازی این مجتمع فرصتی برای فعالیتهای دانشگاهی دانش بنیان محسوب می شود و می تواند مبنایی برای انجام کارهای بزرگ پژوهشی در استان باشد.

 

دهقانی همچنین از پیگیری برای راه اندازی دفتر نمایندگی رویان در استان خبر داد و یادآور شد: به شدت در این زمینه پیگیر هستیم چرا اعتقاد داریم راه اندازی این مرکز در استان می تواند بسیار مهم و موثر باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بین مراکز دانشگاهی و دستگاههای اجرایی استان شکاف وجود دارد افزود: عدم درک و شناخت واقعی از همدیگر موجب شده است که این شکاف به وجود آید.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان با بیان اینکه اگر دانشگاهها به کمک مدیریت اجرایی استان بیایند این شکاف کمتر خواهد شد گفت: انتظار می رود در این مسیر استاندار لرستان به عنوان مدیریت ارشد استان به برنامه های دانشگاهها اهمیت بدهد.

 

دهقانی با تاکید بر اینکه پایه و مبنای توسعه استان باید دانشگاهی باشد یادآور شد: انتظار می رود مدیریت ارشد استان همانطور که از دستگاهها برنامه می خواهد از دانشگاهها نیز برنامه بخواهد.

 

وی عنوان کرد: در این راستا توقع داریم در جلسه شورای اداری استان زمانی به دانشگاهها و مراکز آموزشی اختصاص داده شود تا ایده های موثر خود را برای توسعه لرستان ارائه دهند.

 

پایان پیام /.

راه-اندازی-مجتمع-تحقیقات-و-فناوری- -لرستان
Comments (0)
Add Comment