راه اندازی سامانه صندوق رفاهی سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مجموعه‌ای بزرگ از افراد نخبه و صاحب صلاحیت است که اکثر آحاد جامعه از خدمات آن استفاده می‌نمایند .
به گزارش تاسیسات نیوز، ارائه خدمات شایسته این صنف خدوم و فرهیخته نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف با استفاده از برنامه‌ریزی عالمانه و هدفمند است لذا توجه به رفاه و معیشت این جمع و استفاده از پتانسیلهای بالقوه آنها ، امری است که برای حفظ آرامش و شادابی اعضاء می‌بایست به صورت حرفه‌ای و اختصاصی فارغ از سایر مسائل صنفی، پیگیری شود. برای نیل به این هدف امکان سنجی‌ و ارزیابی‌های فراوانی در طول یکسال گذشته به همت کمیته رفاهی سازمان صورت گرفت و تجارب نهادها وسازمانهای مختلف در استان یزد و سایر استانها به دقت رصد و نقاط ضعف و قوت هریک با حضور اهل فن، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا در نهایت شکل گیری نهادی مستقل که به صورت تخصصی و حرفه‌ای، با مشارکت اعضاء، صرفا در این زمینه فعالیت نماید، بعنوان راه حل بهینه در دستور کار قرار گرفته و به هیأت مدیره پیشنهاد گردید. در گام بعدی با بهره‌گیری از مصوبه شماره ۱۳۹۵/د۰۰ مورخ اول مهر ماه ۱۴۰۰ هیأت مدیره محترم سازمان مقدمات ایجاد صندوق رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به عنوان نهادی غیر انتفاعی و غیر تجاری فراهم گردید.
همزمان با روزهای آغازین ماه پر خیر و برکت ربیع الاول فعالیت این صندوق با عضوگیری از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد (اعم از دارای پروانه یا فاقد پروانه) و نیز کارمندان سازمان آغاز گردید.
اهداف صندوق رفاه نظام مهندسی ساختمان استان یزد
-اعطای تسهیلات، بالاخص تسهیلات قرض الحسنه به اعضاء
-ایجاد زمینه‌های هم افزایی جامعه بزرگ مهندسین با معرفی پتانسیل و استعداد اعضاء و فراهم آوردن زمینه رشد و بالندگی هرچه بیشتر با استفاده از ظرفیتهای موجود
-ارائه خدمات مالی و حمایتی به اعضاء جهت راه‌اندازی و یا بهبود فضای کسب و کار
-جلب مشارکت و ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری اعضاء در پروژه‌های منتخب و سودآور با استفاده از تسهیلات ارائه شده
-ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی، گردشگری و تفریحی به اعضاء و خانواده آنها
-ایجاد سیستم مالکیت زمانی با جلب مشارکت اعضاء در نقاط منتخب گردشگر پذیر
-مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه‌های منتخب فرهنگی، رفاهی، گردشگری از جمله باشگاه مهندسین و متخصصین
-مشارکت در راه اندازی مجموعه‌های فروشگاهی و نمایشگاهی خاص مهندسین و متخصصین
-ارائه تسهیلات مناسب به مهندسین جهت خرید ابزار و مصالح مورد نیاز
-تهیه و توزیع مهندس کارت هوشمند جهت ساماندهی استفاده اعضاء از کلیه خدمات صندوق از جمله تخفیف های فروشگاهی، بیمه‌ای،  گردشگری، سرمایه‌گذاری و …
نحوه عضویت
کلیه اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد (اعم از باپروانه و بدون پروانه) و نیز کارمندان سازمان می‌ توانند با پرداخت مبلغ دو میلیون ریال حق عضویت، به عضویت صندوق درآیند.
-اعضاء دارای پروانه و نیز دارای مطالبات نزد سازمان می‌توانند بدون پرداخت هزینه با انتخاب گزینه پرداخت از مطالبات به سازمان وکالت دهند تا حق عضویت را از مطالبات به روزشان پرداخت نماید.
ضمناً اعضاء بدون پروانه و فاقد مطالبات در سازمان، می توانند با پرداخت آنلاین مبلغ مذکور از طریق درگاه مشخص شده اقدام نمایند.
مهلت ثبت نام
عزیزان حداکثر تا تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت سازمان و واحد رفاهی سازمان مراجعه فرمایند.
لینک ثبت نام:
http://service.yazdnezam.ir:8033/panel/dashboard/refahi/tahvil
صندوق رفاهینظام مهندسییزد
Comments (0)
Add Comment