راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه نظام مهندسی خراسان رضوی

همزمان با عید سعید غدیر سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی راه اندازی می شود
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس تمجیدی مدیر آموزش، توسعه و پژوهش سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی از راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
وی توضیح داد: به دلیل نیاز به تحویل اصل مدارک درخصوص خدمات فوق و بین سازمانی بودن خدمات ارایه شده بین سازمان نظام مهندسی استان و اداره کل راه و شهرسازی، با بررسی و آسیب شناسی انجام شده، سامانه مذکور تهیه و اقدامات لازم برای تبادل مدارک از طریق شرکت پست انجام شد.
مهندس تمجیدی، عدم نیاز به مراجعه حضوری، امکان رصد اقدامات صورت گرفته، سرعت، دقت و امکان رفع نواقص احتمالی درفرآیند صدور، تمدید و ارتقا پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی را از مزایای این سامانه ارزیابی کرد.
در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۴۰۰ درخواست درخصوص موارد فوق به سازمان ارسال که با توجه به منابع انسانی به کار گرفته شده، محدودیت زیر ساخت ها، میزان ساعات امکان فعالیت در سامانه مرتبط در اداره کل راه و شهرسازی تعداد ۲۲۵۰ پروانه اشتغال بکار مهندسی صادر، تمدید و ارتقا شده است.
مدیر آموزش، توسعه و پژوهش سازمان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، پس از راه اندازی سامانه الکترونیکی فوق اعضای دوایر و دفاتر نمایندگی شهرستان ها نیز نیاز به حضور در مشهد نداشته و پس از ثبت اقدام و شروع فرآیند مذکور، درخواست بصورت سیستمی انجام و پروانه به نمایندگی مربوطه ارسال خواهد شد.
وی در پایان اظهارداشت: راهنمای نحوه استفاده از سامانه همزمان با راه اندازی منتشر خواهد شد.
ارتقاء پایهخراسان رضویسامانه الکترونیکینظام مهندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment