راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از راه‌اندازی میز خدمت در این سازمان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از سرگردانی آنها، سرعت در پاسخگویی و پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا، میز خدمت در این سازمان راه‌اندازی شده است.
مهندس امیرهوشنگ انصاری با اعلام این خبر، اظهارداشت: در راستای تسهیل و تسریع در پاسخگویی،  کارشناسان آگاه به قوانین و دستورالعمل‌ها برای خدمت به مراجعه‌کنندگان در میز خدمت مستقر شده‌اند و پاسخگویی را به نحو شایسته انجام می‌دهند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی تصریح کرد: اگرچه اقداماتی از قبیل الکترونیکی کردن فرآیندها نظیر سامانه ساجام، سامانه هوشمند تلفن، سامانه جامع آموزش و آزمون ها را به منظور کاهش حضور فیزیکی  افراد برای پیگیری  درخواست ها در محل نظام مهندسی فراهم کرده‌ایم اما با این وجود، میز خدمت برای پاسخگویی تکمیلی راه‌اندازی شده است.
انصاری تصریح کرد: با فعالیت میز خدمت در این سازمان، همه واحدهایی که مراجعه‌کننده حضوری دارند از جمله اعضای سازمان و همچنین شهروندان مشهد الرضا، می توانند از طریق نماینده مستقر در میزخدمت پاسخ درخواست های خود را دریافت کنند.
 وی با بیان اینکه این سازمان حدود ۴۰ هزار نفر عضو در ۷رشته ساختمانی دارد، اضافه کرد: باتوجه به تعداد بالای ارباب رجوع این سازمان، سعی کرده ایم از طریق میزخدمت بارعایت پروتکل های بهداشتی که به طور مرتب از سوی نهادهای متولی این موضوع مورد نظارت قرار می گیرد، خدمت رسانی مطلوب درکمترین زمان ممکن صورت بگیرد.
علی رغم پاسخگویی های مناسب غیرحضوری از طریق ابزار های مختلف و همچنین دفاتر پیشخوانی که در سطح استان برای انجام خدمات نظام مهندسی و پاسخگویی به ارباب رجوع ها فعال هستند، اما روزانه نزدیک به هزار نفر برای پیگیری فعالیت های خود به این  سازمان مراجعه می کنند که نمایندگان واحدهای فنی نظیر نظارت مضاعف، کمیسیون فنی، تشکل های حرفه ای، ارجاع کار، عضویت، آموزش، پذیرش مستقر در میزخدمت پاسخگویی شایسته را به آنها انجام می دهند.
خراسان رضویمیز خدمتنظام مهندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment