راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی در شهرستان جم

رئیس شورای اسلامی شهر جم از راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز علی پریشان در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی استان بوشهر به نقش سازمان نظام مهندسی در ارتقای کیفیت ساخت و سازهای شهری اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های این سازمان با رویکرد برقراری تعامل هر چه بیشتر با مجموعه مدیریت شهری منجر به ارایه خدمات مهندسی بهتر می‌شود.

 

وی بر اهمیت شناسنامه‌دار کردن صنعت ساخت و ساز تاکید کرد و افزود: از فاکتورهای اصلی مورد نظر شورای اسلامی شهر جم، صدور شناسنامه فنی و شناسنامه‌دار کردن صنعت ساخت و ساز است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جم خواستار استقرار کامل سازمان نظام مهندسی در جم شد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی در جم سبب می‌شود تا با نظارت دقیق ساخت و سازها شاهد شهری زیبا باشیم.

 

پریشان ابراز داشت: نظارت بر ساخت و سازها و استحکام بیشتر ساختمان‌ها باید مورد توجه بیشتر سازمان نظام مهندسی قرار گیرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: با توجه به اینکه هزینه‌هایی که سازمان نظام مهندسی برای تایید نقشه از مردم می‌گیرد برابر مقررات است ولی پیگیر آن نیز هستیم تا بتوانیم این مبالغ را به حداقل برسانیم.

 

در این دیدار همچنین در مورد هزینه‌هایی که بابت ساخت و ساز از مردم گرفته می‌شود بحث و تبادل نظر شد که مسئولان سازمان نظام مهندسی استان بوشهر قول مساعد دادند که این موضوع را در هیئت مدیره مطرح و تخفیفاتی نیز برای مردم در نظر بگیرند.

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment