راهنمای سریع طرح و اجرای تاسیسات مکانیکی منتشر شد

راهنمای سریع طرح و اجرای تاسیسات مکانیکی تالیف مهندس داریوش هادی زاده منتشر شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نبود یک مرجع و راهنمای فشرده و در عین حال به نسبت جامع در بخش تاسیسات که موضوعات را به صورت منفرد و جداگانه مورد بحث قرار داده باشد کاملا مشهود بوده و احساس می شود.

راهنمای سریع طرح و اجرای تاسیسات مکانیکی حاوی موضوعات متنوع و پراستفاده در تاسیسات مکانیکی می باشد موضوعاتی مانند دستگاه ها و تجهیزات ، مواد و ماتریال، مقررات و قوانین ، محاسبات و اجرا و و نظایر آن.

در کتاب حاضر به مباحث گوناگون و مختلف تاسیساتی مانند گرمایش بخاررسانی، تبرید، آب و فاضلاب، اطفای حریق، آسانسور، استخر، هوای فشرده و نیز به تجهیزات و دستگاه های مرتبط پرداخته شده است و در ارتباط با هرکدام از آنها توضیحات به نسبت مبسوطی بصورت فشرده ارایه شده است.

کتاب راهنمای سریع طرح و اجرای تاسیسات مکانیکی منبعی موثق و قابل رجوع برای مهندسین طراح، ناظر و مجریان، دانشجویان، متقاضیان آزمون های نظام مهندسی و کارشناسی رسمی و کلیه علاقمندان و دست اندرکاران تاسیسات مکانیکی می باشد.

 کتاب راهنمای سریع طرح و اجرای تاسیسات مکانیکی تالیف مهندس داریوش هادی زاده در شمارگان 1000 نسخه و در 372 صفحه توسط انتشارات نوآور به قیمت 28000 تومان منتشر شده است.

پایان پیام/.

 

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment